Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, koncem roku 2017 jsem se registroval na stránce flirt.com. Klikl jsem na Členství na 1 měsíc za 592,86Kč. Dále jsem klikl Měsíční přístup k videím na vyžádání za 365Kč. Ikdyž ani profil nepoužívám, nechodím tam, jen skrz obavy, jestli není něco v nepořádku, zjistil jsem, že se mi od listopadu 2017 strhávájí výše uvedené výdaje. Když dám smazat profil, píše to, že musím prvně zrušit členství PREMIUM. Snažím se zrušit členství PREMIUM, napíše mi to přijde mail s ověřovacím kodem. Mail přijde, ale ověřovací kod se mi tam nezobrazuje za dvoutečkou. Tímpádem nemůžu hýbat ani s jednou částkou ani se smazáním profilu a jen čekat, že mi to zítra zase strhne peníze. Kontaktní číslo +420 228 882 932 se ozývá v angličtině, čili nemůžu se nijak domluvit. Rád bych se problému se strháváním peněz zbavil a celý profil smazal. Děkuji.
moje ID 3308630669
Prosil bych o pomoc se zrušením placeného členství a dále zrušením celého účtu na flirt.com. Vůbec ta stránka ani dobře nefunguje. Děkuji.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele, uplatní se v daném případě český právní řád.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.