Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, začátkem ledna 2018 jsem si objednala u seznamovací služby Academic Singles = BE2 měsíční členství za 146 Kč.
Během ledna jsem se ale seznámila (ne přes tuto seznamku) a její služby už jsem nepotřebovala. Protože mi v únoru přestaly úplně chodit jakékoliv emaily od Academic Singles, a protože jsem už nic dál neplatila, myslela jsem, že tímto pro mě seznamka končí. V únoru mi ale strhli z účtu 2 247 kč. Toho jsem si ale nevšimla. A zjistila jsem až teď v květnu, že mi strhli dalších 2 247 kč. Na únorovou splátku mě upozornila až moje banka. Přitom mi ale od seznamky nechodily žádné návrhy.
Přijde mi neoprávněné, že mi kdokoliv strhává mé peníze z účtu bez toho, aniž by mě na tuto skutečnost upozornil a bez toho, aniž by mi vůbec dal vědět, kolik peněz mi z toho účtu bude strhávat.
O oficiální zrušení členství zažádám dnes podle instrukcí uvedených v obchodních podmínkách.
Služby Academic Singles od ledna 2018 nevyužívám a platím 4 400 Kč!
Be2 = Academic Singles
Navrácení částky 4 400 Kč, která mi byla stržena z účtu bez mého vědomí za služby, které vůbec nevyužívám.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitel vyzve, může spotřebitel žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 2YWKCO38
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum a Oddělení pohledávek Academic singles.
................
Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.
Vaše Prémiové členství je platné do 28/08/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den,
částku jsem zaplatila, abych se zbytečně nedostala kvůli zlodějům do problémů.
Stále mě ale fascinuje, že přes 3 roky (nebo i více??) tato firma u nás působí a nikdo se nezamyslel nad jejím podvodným chováním.
S pozdravem,
Tereza Bláhová
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.