Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23452Stržení 4 400 kč z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2018, před 7 lety

Tereza Bláhová

Znění stížnosti

Dobrý den, začátkem ledna 2018 jsem si objednala u seznamovací služby Academic Singles = BE2 měsíční členství za 146 Kč.
Během ledna jsem se ale seznámila (ne přes tuto seznamku) a její služby už jsem nepotřebovala. Protože mi v únoru přestaly úplně chodit jakékoliv emaily od Academic Singles, a protože jsem už nic dál neplatila, myslela jsem, že tímto pro mě seznamka končí. V únoru mi ale strhli z účtu 2 247 kč. Toho jsem si ale nevšimla. A zjistila jsem až teď v květnu, že mi strhli dalších 2 247 kč. Na únorovou splátku mě upozornila až moje banka. Přitom mi ale od seznamky nechodily žádné návrhy.
Přijde mi neoprávněné, že mi kdokoliv strhává mé peníze z účtu bez toho, aniž by mě na tuto skutečnost upozornil a bez toho, aniž by mi vůbec dal vědět, kolik peněz mi z toho účtu bude strhávat.
O oficiální zrušení členství zažádám dnes podle instrukcí uvedených v obchodních podmínkách.
Služby Academic Singles od ledna 2018 nevyužívám a platím 4 400 Kč!


Produkt

Be2 = Academic Singles


Požadované řešení

Navrácení částky 4 400 Kč, která mi byla stržena z účtu bez mého vědomí za služby, které vůbec nevyužívám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2018 09:38, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitel vyzve, může spotřebitel žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.6.2018 15:26, před 7 lety

ID: 2YWKCO38


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum a Oddělení pohledávek Academic singles.

................

Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.

Vaše Prémiové členství je platné do 28/08/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.6.2018 15:35, před 7 lety


Tereza Bláhová

Dobrý den,

částku jsem zaplatila, abych se zbytečně nedostala kvůli zlodějům do problémů.
Stále mě ale fascinuje, že přes 3 roky (nebo i více??) tato firma u nás působí a nikdo se nezamyslel nad jejím podvodným chováním.

S pozdravem,
Tereza Bláhová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 16:13, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.