Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#23459Nevyřízení žádosti o změnu korespondenční adresy a správnému zaslání výpisu z telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2018, před 7 lety

Jana Judasova

Znění stížnosti

Podávám stížnost na služby infolinky a neschopnosti vyřešení problému či se ho nějak snažit se zákazníkem řešit. Žádala jsem o výpis z jednoho mého telefonního čísla, (mám u Vás tři telefonní čísla), zároveň jsem měnila korespondenční adresu, aby se ke mně dostal. Skoro měsíc čekám na dopis s výpisy a dodnes nedorazil. Když jsem volala na infolinku, bylo mi sděleno, že dávno byly výpisy odeslány, ale BOHUŽEL pán nebyl schopný změnit korespondenční adresu, kterou jsem mu diktovala, takže se ke mě nedostaly, ale peníze za výpisy ve vyúčtování započítány mám.. a když jsem řešila co se tedy s tím dá dělat, mám pouze čekat až se mi pán, který to zadal ozve.. a doteď se neozval... Potřebuji výpisy za únor a březen 2018 v tištěné podobě a bylo mi sděleno, že mi mohou zaslat znovu pouze dva poslední měsíce a zase zaplatit. To je opravdu pěkné, platit za služby, které se k Vám nedostanou a chtít za to peníze znovu a ještě nevyhovět požadavku zákazníka.


Produkt

Výpis telefoního čísla , změna korespondenční adresy


Požadované řešení

Vyřízení služby, kterou jsem požadovala za měsíc Únor a Březen nebo vrácení zpět platby za tuto službu na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 13:50, před 7 lety

Dle § 64 odst. 5 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, je po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatelem, podnikatel povinen předložit vyúčtování ceny i v jiné formě než elektronické. Lze dovodit, že k tomu, aby poskytovatel služby tuto povinnost splnil, je nutné, aby písemné vyúčtování spotřebitelce doručil, a to na adresu, na které má možnost s vyúčtováním disponovat, tedy na novou adresu.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.