Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#2346Neuznaná reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2014, před 11 lety

Tereza Bulvová

Znění stížnosti

Dne 19.04. 2012 jsem si v prodejně A3 sport v Pardubicích koupila boty Nike WMNS COURT TR. Na přiloženém papírku je napsáno, že se jedná o módní obuv. Na těchto botách mě začalo štvát, že podrážka se vyšlapávala do klikatých tvarů, což mi nepřijde úplně normální. Nicméně chodit se v nich dalo, takže jsem tento problém neřešila. Bohužel se mi ale začla rozlepovat i špička. Boty jsem tedy reklamovala. Reklamaci mi ale neuznali. Na vyjádření stálo něco v tom smyslu, že se nejedná o výrobní vadu. A o co se tedy jedná v případě rozlepující se boty? Děkuji


Produkt

NIKE WMNS COURT TR


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2014 09:31, před 11 lety

V případě, že je reklamace zamítnutá, mělo by být přiloženo i písemné odůvodnění takového zamítnutí. Z principu, že prodejce je odborníkem v dané oblasti se předpokládá, že bude stanovena příčina vady, nikoli pouhé konstatování, že nejde o vadu výrobní. Pokud ale kupující s odůvodnením nesouhlasí, má možnost kontaktovat soudního znalce, který by příčinu vady vyhodnotil. V případě, že by byl posudek ve prospěch kupujícího, může po prodejci krom řádného vyřízení reklamace žádat i úhradu nákladů, které vznikly v souvislosti s pořízením znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 11:59, před 10 lety

Společnost A3 SPORT s.r.o. se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Spotřebitel by v soudním řízení měl prokázat existenci vady v době uplatnění reklamace (nejlépe znaleckým posudkem).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.