Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.04. 2012 jsem si v prodejně A3 sport v Pardubicích koupila boty Nike WMNS COURT TR. Na přiloženém papírku je napsáno, že se jedná o módní obuv. Na těchto botách mě začalo štvát, že podrážka se vyšlapávala do klikatých tvarů, což mi nepřijde úplně normální. Nicméně chodit se v nich dalo, takže jsem tento problém neřešila. Bohužel se mi ale začla rozlepovat i špička. Boty jsem tedy reklamovala. Reklamaci mi ale neuznali. Na vyjádření stálo něco v tom smyslu, že se nejedná o výrobní vadu. A o co se tedy jedná v případě rozlepující se boty? Děkuji
NIKE WMNS COURT TR
vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že je reklamace zamítnutá, mělo by být přiloženo i písemné odůvodnění takového zamítnutí. Z principu, že prodejce je odborníkem v dané oblasti se předpokládá, že bude stanovena příčina vady, nikoli pouhé konstatování, že nejde o vadu výrobní. Pokud ale kupující s odůvodnením nesouhlasí, má možnost kontaktovat soudního znalce, který by příčinu vady vyhodnotil. V případě, že by byl posudek ve prospěch kupujícího, může po prodejci krom řádného vyřízení reklamace žádat i úhradu nákladů, které vznikly v souvislosti s pořízením znaleckého posudku.
Společnost A3 SPORT s.r.o. se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Spotřebitel by v soudním řízení měl prokázat existenci vady v době uplatnění reklamace (nejlépe znaleckým posudkem).