Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
17.04.18 jsem doporučeně/podací lístek RR322986549CZ/ odeslala kopii faktury č.180101026 a pořadala o vracení peněz jelikož se žádná předpověď nesplnila,navíc jsem odeslala i talisman pro štěstí a to na adresu :Astrologické předpovědí s.r.o PO BOX 2 Depo Vsetín
Halina Zahradníková
zaručené čísla pro výhru větší částky peněz
peníze prosím vrátit poštovní poukázkou
|
Tweet |
Pokud prodávající na faktuře garantoval záruku spokojenosti, které spočívala v možnosti odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 30 dní, je prodávající povinen svému závazku dostát. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Tyto podmínky by měly být uvedeny ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách. Využila-li spotřebitelka svého práva plynoucího ze smlouvy, může žádat vrácení peněžních prostředků ve lhůtě, která byla mezi smluvními stranami sjednána. Pokud žádná taková lhůta sjednána nebyla, může spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků ihned poté, co splnila podmínky stanovené ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách (zřejmě vrácením zboží a vyjádřením vůle odstoupit od smlouvy). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka žádat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.