Společnost


ASTROLOGICKÉ PŘEDPOVĚDI s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23460Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2018, před 7 lety

Halina Zahradníková

Znění stížnosti

17.04.18 jsem doporučeně/podací lístek RR322986549CZ/ odeslala kopii faktury č.180101026 a pořadala o vracení peněz jelikož se žádná předpověď nesplnila,navíc jsem odeslala i talisman pro štěstí a to na adresu :Astrologické předpovědí s.r.o PO BOX 2 Depo Vsetín


Halina Zahradníková


Produkt

zaručené čísla pro výhru větší částky peněz


Požadované řešení

peníze prosím vrátit poštovní poukázkou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2018 11:59, před 7 lety

Pokud prodávající na faktuře garantoval záruku spokojenosti, které spočívala v možnosti odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 30 dní, je prodávající povinen svému závazku dostát. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Tyto podmínky by měly být uvedeny ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách. Využila-li spotřebitelka svého práva plynoucího ze smlouvy, může žádat vrácení peněžních prostředků ve lhůtě, která byla mezi smluvními stranami sjednána. Pokud žádná taková lhůta sjednána nebyla, může spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků ihned poté, co splnila podmínky stanovené ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách (zřejmě vrácením zboží a vyjádřením vůle odstoupit od smlouvy). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka žádat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 00:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.