Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, musím se přidat se stížností na společnost Comgate Payments a.s. Bohužel díky tomu, že je můj telefon veden na rodinnou firmu došlo k velké prodlevě než účetní neoprávněné účtované sms ve faktuře zaznamenala.
V prosinci 2017 jsem na mob.telefonu objevila sms "FOR ANTIVIRUS-6:1489161466mb25061683164:89- Kliknutím na Odeslat potvrďte,že chcete viry smazat."z telefoního čísla 90309099. Další sms ze stejného telefoního čísla ovšem hlásila " Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Děkujeme Vám!Stažení. Jedná se o podvod, žádnou službu jsem neobjednala, ze strany prodávajícího se jedná o záměrné uvedení v omyl. Žádám o vrácení podvodem stržené částky - každý měsíc 4x ( generováno vždy o víkendu znovu). Číslo jsem nechala u operátora zablokovat, nicméně do března 2018 si společnost inkasovala 4x99 Kč každý měsíc!
Neoprávěné stržení peněz z SMS čísla 90309099 za antivirus který nebyl objednán
Prosím o vyřazení z evidence a vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.