Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#23461Podvodné stažení SMS za 99kč. za antivirus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2018, před 7 lety

Markéta Smutná

Znění stížnosti

Dobrý den, musím se přidat se stížností na společnost Comgate Payments a.s. Bohužel díky tomu, že je můj telefon veden na rodinnou firmu došlo k velké prodlevě než účetní neoprávněné účtované sms ve faktuře zaznamenala.

V prosinci 2017 jsem na mob.telefonu objevila sms "FOR ANTIVIRUS-6:1489161466mb25061683164:89- Kliknutím na Odeslat potvrďte,že chcete viry smazat."z telefoního čísla 90309099. Další sms ze stejného telefoního čísla ovšem hlásila " Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Děkujeme Vám!Stažení. Jedná se o podvod, žádnou službu jsem neobjednala, ze strany prodávajícího se jedná o záměrné uvedení v omyl. Žádám o vrácení podvodem stržené částky - každý měsíc 4x ( generováno vždy o víkendu znovu). Číslo jsem nechala u operátora zablokovat, nicméně do března 2018 si společnost inkasovala 4x99 Kč každý měsíc!


Produkt

Neoprávěné stržení peněz z SMS čísla 90309099 za antivirus který nebyl objednán


Požadované řešení

Prosím o vyřazení z evidence a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2018 15:09, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.