Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Včera mi na účtě strhli částku 2247 Kč a to neoprávněně!Vůbec jsem o tom nevěděla. Jak si tohle můžete dovolit. Žádám o navracení částky a to hned. Pokud někdo máte zkušenost ráda přivítám radu. A ty peníze prostě chci vrátit. A chtěla bych jasné vysvětlení a navracení částky 2247 Kč.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitel vyzve, může spotřebitel žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: MQT3PA66
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 26/03/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
účet na vaší stránce jsem si založila jen na zkoušku a prodloužení jsem nechtěla, žádost o zrušení účtu jsem na email posílala a jak se zdá nedošel. A původní email jsem smazala.Tak vás teď prosím a žádám o zrušení účtu na vaší seznamovací stránce be2 a navrácení částky 2247 Kč. Děkuji
ID: MQT3PA66
Dobrý den.
Objasnění, související s realizací prodloužení Vašeho hrazeného členství, viz prosím v rámci předešlého komentáře ze dne 14.05.2018 - v případě, že jste o zrušení prolongace žádala včas a řádnou formou, a to prostřednictvím emailové komunikace a vzniká tím nárok na refundaci uhrazeného poplatku, přepošlete prosím na adresu našeho Zákaznického centra (zakaznickyservis@be2.cz) screenshot/ printscreen odeslané zprávy s uvedením data odeslání, adresy odesílatele i příjemce a přílohy s Výpovědí Prémiového členství, děkujeme Vám!
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené. Vaše Prémiové členství je platné do 26/07/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Žádost jsem na email posílala a nedošel a jak jsem psala já vše emaily za určitý čas mažu, takže už ho nemám, abych ho mohla přeposlat. Děkuji za zrušení premiového účtu s tím předplacením souhlasím...ale tam prostě hodně peněz zbývá a ty chci zpátky, ty nějak nevyužijete takže vás prosím a žádám, aby jste je poslali zpátky!!! Děkuji
ID: MQT3PA66
Dobrý den.
Pokud jste nám svou podepsanou výpověď zaslala 4 dny před dalším obnovením, prosím přepošlete nám ji a Váš účet bude aktualizován.
Přiložte prosím původní žádost (např. orginální email s datem poslání, kopii odeslání faxu nebo doklad o zaslání dopisu). Tímto způsobem můžeme považovat Vaši první žádost za platnou.
Pokud nevlastníte důkaz, že Vaše žádost byla zaslána v řádném čase, budete zodpovědná za všechny platby nebo splatné poplatky do dne, dokud bude Vaše členství zrušeno.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: