Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23463Neoprávněné stržení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2018, před 7 lety

Eva Andrejsová

Znění stížnosti

Včera mi na účtě strhli částku 2247 Kč a to neoprávněně!Vůbec jsem o tom nevěděla. Jak si tohle můžete dovolit. Žádám o navracení částky a to hned. Pokud někdo máte zkušenost ráda přivítám radu. A ty peníze prostě chci vrátit. A chtěla bych jasné vysvětlení a navracení částky 2247 Kč.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2018 09:22, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitel vyzve, může spotřebitel žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2018 14:19, před 7 lety

ID: MQT3PA66


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 26/03/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.5.2018 14:46, před 7 lety


Eva Andrejsová

Dobrý den,
účet na vaší stránce jsem si založila jen na zkoušku a prodloužení jsem nechtěla, žádost o zrušení účtu jsem na email posílala a jak se zdá nedošel. A původní email jsem smazala.Tak vás teď prosím a žádám o zrušení účtu na vaší seznamovací stránce be2 a navrácení částky 2247 Kč. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.5.2018 08:51, před 7 lety

ID: MQT3PA66


Dobrý den.

Objasnění, související s realizací prodloužení Vašeho hrazeného členství, viz prosím v rámci předešlého komentáře ze dne 14.05.2018 - v případě, že jste o zrušení prolongace žádala včas a řádnou formou, a to prostřednictvím emailové komunikace a vzniká tím nárok na refundaci uhrazeného poplatku, přepošlete prosím na adresu našeho Zákaznického centra (zakaznickyservis@be2.cz) screenshot/ printscreen odeslané zprávy s uvedením data odeslání, adresy odesílatele i příjemce a přílohy s Výpovědí Prémiového členství, děkujeme Vám!

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené. Vaše Prémiové členství je platné do 26/07/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.5.2018 17:30, před 7 lety


Eva Andrejsová

Žádost jsem na email posílala a nedošel a jak jsem psala já vše emaily za určitý čas mažu, takže už ho nemám, abych ho mohla přeposlat. Děkuji za zrušení premiového účtu s tím předplacením souhlasím...ale tam prostě hodně peněz zbývá a ty chci zpátky, ty nějak nevyužijete takže vás prosím a žádám, aby jste je poslali zpátky!!! Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2018 12:44, před 7 lety

ID: MQT3PA66


Dobrý den.

Pokud jste nám svou podepsanou výpověď zaslala 4 dny před dalším obnovením, prosím přepošlete nám ji a Váš účet bude aktualizován.

Přiložte prosím původní žádost (např. orginální email s datem poslání, kopii odeslání faxu nebo doklad o zaslání dopisu). Tímto způsobem můžeme považovat Vaši první žádost za platnou.

Pokud nevlastníte důkaz, že Vaše žádost byla zaslána v řádném čase, budete zodpovědná za všechny platby nebo splatné poplatky do dne, dokud bude Vaše členství zrušeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2018 08:46, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.6.2018 17:08, před 7 lety


Eva Andrejsová

Hodnocení: