Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pokusila jsem se společnost tisknifoto kontaktovat v polovině prosince, po nákupu tří slevových kupónů na tři velké nástěnné kalendáře. Slevo akce byla celý prosinec. Moji chybou jsem neudělala (to jsem zjistila až ke konci ledna) objednávku přes webové stránky této společnosti. Však během prosince jsem poslala objednávkový mejl se všemi údaji i údaji slevových kupónů a když se do vánoc (čekali jsme že kalendáře příjdou i když nás nikdo doposud nekontaktoval potvrzovacím mejlem:( nikdo neozval, řekla jsem si, že je budu kontaktovat telefonicky. Zkusila jsem to mezi svátky min. třikrát. Reagovat začala tato společnost až na reklamaci, kterou jsem nejdříve poslala na Slevopark a po jejich vyjádření na spol. Tisknifoto. Během mnoha mejlů se Zákaznická podpora nepodepsala jménem a komunikovala velmi nepříjemným způsobem. Nezbylo mi nic než reagovat stejně. Zkusila jsem nejdřív příjemný přístup a zkusila jsem i vyhrožování. Nic nepomohlo:) Nakonec po měsíci a půl mi zkusili nabídnout, že pokud přihodím k slevové akci 50% ceny nahoru jsou ochotni mi kalendáře vytisknout.
V tu chvíli nešlo již jinak než celou nabídku ukončeně odmítnou pro jejich velmi nepříjemný a nedobrý vztah se svým zákazníkem.
Nakonec poté co jsem je požádala o převod peněz na můj účet mi odpověděli, "Není možné vrátit peníze, děkujeme za pochopení."
Jsem si vědoma, že celý tento proces se vymyká jakémukoliv postupu v nákupu a v reklamačním řádu, který tato společnost má na wvých webových stránkách. Ani v obchodních podmínkách nemají uvedenu možnost nákupu přes slevospolečnosti:(
Prosím Vás tedy o pomoc s konečným řešením a dále se již budu spoléhat pouze na tiskárny místní:)
děkuji
3 slevové kupony nakoupené přes společnost Slevopark: kody a hesla k vočrům: 1) 981122, LHKD 2)601828, TKUQ 3)157544, AEKB každý z nich na 200,-
Vrácení peněz 600,- na můj účet.
Děkuji moc za pomoc
|
Tweet |
V případě, že byl přes slevový portál zakoupen poukaz, který byl v termínu u prodejce uplatněn, má zákazník nárok na plnění ve sjednané ceně nebo vrácení všech uhrazených částek.
Společnost nám sdělila, že spotřebitelka u ní neuplatnila voucher v termínu.
Společnost však nereagovala na mé minimálně dva mejly, abych se zeptala jak dále postupovat, a nereagovala ani na telefonní zvonění v průběhu prosince! Jak tedy spotřebitel může v termínu využít voučry, když se nemůže kontaktovat a říká si, že to zřejmě byla podvodná akce na tunelování peněz. Společnost na tisk kalendářů poprvé zareagovala začátkem ledna na podání reklamace!!! Myslím si, že je to špatně a pozdě, na nějaký klientský servis. I teď když píšu tuto odpověď, je mi z té špatné komunikace špatně a tuto firmu nedoporučuji, i vzhledem k tomu, že se kontaktní člověk nepodepsal jménem - to už něco vypovídá ne? Stále navrhuji, vzhledem k neprofesionalitě služby, navrácení 600,- Kč na můj účet. Díky Dtestu za pomoc a firmě na kalendáře neděkuju neb považuju za samozřejmost uvedení do pořádku špatnou službu! Šárka Zdařilová
Vzhledem k odlišným názorům stran na věc, jsme nuceni stížnost uzavřít s nedosažením dohody. V případném soudním řízení by spotřebitelka měla být schopná prokázat, že se pokusila voucher uplatnit v souladu s jeho podmínkami. Pokud podmínky nebyly na voucheru uvedeny, že se pokusila o kontaktování společnosti s dotazem na řádné uplatnění voucheru.