Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23471Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2018, před 7 lety

Karel Disman

Znění stížnosti

Dobrý den, chci podat informace o špatné zkušeností se spolecnosti Be2 z nasledujiciho duvodu: zaregistroval jsem si na strankach teto spolecnosti za poplatek 149,- kč účet PREMIUM na zkusebni dobu jednoho mesice. Ve Všeobecných obchodních podmínkach be2 (VOP) jsem nenasel zadne informace o cenách, jen to, ze po uplynuti mesice bude registrace automaticky prodlouzena. Po uplynuti mesice jsem zjistil, ze mi byla strzena v bance castka 2247,- Kc aniz jsem byl pozadan o schvaleni delky tohoto prodlouzeni, ktere odpovida dalsimu vyuzivani uctu v delce cca 15ti mesicu. Predpokladal jsem, ze prodlouzeni bude o dalsí mesic nebo si jej budu moci zvolit. Ve VOP o tomto postupu neni ani zminka a ani tam neni cenik sluzeb. Cenik sluzeb neni k nalezeni ani na strankach Be2, nejake ceny, ktere si uz nepamatuji, se tam objevily pouze pri zakladani uctu.
Chovani spolecnosti povazuji v tomto smeru za velmi neferove.


Požadované řešení

Zrušení účtu a vrácení stržené částky 2247, ktera byla z meho uctu strzena bez meho souhlasu a vedomi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2018 09:20, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitel vyzve, může spotřebitel žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2018 14:11, před 7 lety

ID: 6LVXNG30


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 08/04/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

.........................

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 08/08/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.5.2018 08:38, před 7 lety


Karel Disman

Dobrý den,
vaše informace mi situaci příliš neobjasnila.

1.Píšete, ze výpověd mohu podat nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období. Ve VOP, které jsem odsouhlasil ovšem píšete, že výpovědní lhůta je nejméně 14 dnů před vypršením uhrazeného období. Co tedy platí?

2.Píšete, že výpověd je možná prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu, přitom možnost výpovědi e-mailem VOP neuvádí. Co tedy platí?

3.Píšete mi, že: "Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené" a že "Vaše Prémiové členství je platné do 08/08/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené". Jak je to možné, když jsem výpověd (tak jak to požadují VOP) na adresu v Lucemburku zatím neposlal, protože ji ještě konzultuji s právníkem. Výpověd chci polat poštou, protože mám informace, ze faxové číslo uvedené ve VOP není funkční.


Jak mohu takto rozporuplným informacím důvěřovat a spoléhat se na to, že jsem se dalších nepříjemností s vaší společností do budoucna zbavil?

Karel Disman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2018 08:44, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2018 14:59, před 7 lety

ID: 6LVXNG30


Dobrý den.

V rámci VOP je uvedená následující informace: ''Zpoplatněný smluvní vztah (tzv. ”Prémiové členství”) zakoupené prostřednictvím webové stránky musí být vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty'' => při koupi zpoplatněného přístupu byla uvedena jiná lhůta; viz prosím informace, které jsou součástí v předešlého komentáře, včetně přiložených printscreenů.

Zákaznické centrum vychází klientům, kteří mají obtíže s realizací Výpovědi hrazeného členství prostřednictvím pošty či FAX-u, vstříc mimo jiného i tím způsobem, že jim nabízí také možnost zaslání Výpovědi prostřednictvím emailové komunikace.

Zabráněním budoucích plateb bez potřeby odeslání standardizované Výpovědi jsme se Vám - podobným způsobem - snažili vyjít vstříc i zde,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2018 20:25, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.6.2018 12:31, před 7 lety


Karel Disman

Hodnocení: