Společnost


Unique Customer Zone Sport s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23478Peníze za řádně vrácené zboží mi nebyly doposud doručeny

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2018, před 7 lety

Miloslav Ambruzík

Znění stížnosti

Dobrý den,
v uvedeném e shopu jsem dne 12.4. 2018 objednal produkt - brýle Uvex Compact FM (odkaz přímo níže). V řádném termínu, tedy do 14 dní od převzetí zboží jsem uvedené lyžařské brýle vrátil zpět prodejci s tím, že chci zboží vrátit a peníze zaslat zpět na účet, který jsem správně uvedl.
Dne 27.4.2018 mi přišel email s tím, že mi budou peníze odeslány. Po týdnu jsem se ptal, kdy mohu peníze očekávat a nastala série výmluv, pro upřesnění:
4.5.2018 - Příkaz k úhradě jsme odeslali 27.4.2018. Museli, jsme ale použít náš zahraniční účet a ještě k tomu byl jeden den svátek. Proto asi to zdržení. Každá banka má jinou dobu na převedení. Určitě jsou na cestě k Vám.
10.5.2018 - Dobrý den, velice se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Váš účet je v pořádku. Kolegyně odesílala peníze 27.4.2018 ze zahraničního účtu, ale protože uvedla, že zaplatíme poplatky, transakce neproběhla.
Zkoušela to ještě dvakrát, ale bezúspěšně. Dnes ráno to zkusila znovu se změnou, že poplatky jsou sdílené. Bohužel český účet nám byl bankou zablokován. Možná budete mít tedy odečteny nějaké poplatky za platbu ze zahraničí. Omlouváme se, ale snažili jsme se, aby zákazníci dostali své peníze, nebo alespoň něco, a nemuseli žádat své pohledávky u insolvenčního správce.
Existuje šance, že bych své peníze ještě viděl v plné výši? Jak postupovat, případně na jakou instituci se mohu obrátit? Bude nejlepší přes ČOI (https://www.coi.cz/informace-o-adr/)?
Předem děkuji za radu a ochotu.
S pozdravem,
M. Ambruzík


Produkt

https://www.chillisport.cz/bryle-uvex-compact-fm_z17092/#40425


Požadované řešení

Vrácení peněz v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2018 10:33, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 11:53, před 7 lety

Spotřebitel nám sdělil, že již došlo k vrácení peněz. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.