Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23479Doručení balíku do jiného města

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2018, před 7 lety

Lucie Kašparová

Znění stížnosti

Dobrý den,
již 14 dnů pátrám po balíčku
LF350143668CN
dle tel informací, byl balík doručen do Brna. Docela nechápu, proč balík se jménem i adresou byl předán někomu- neví komu, do Brna, když já jsem z Prostějova. Prosím o dohledání a správné doručení! Balík jsem platila převodem z účtu!!!!!
Děkuji.
S pozdravem,
Mgr. Lucie Kašparová.


Požadované řešení

Poslání balíčku mne. Popřípadě úhrada škody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 12:05, před 7 lety

Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit). Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se zjistí, že reklamovaná poštovní zásilka byla dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, podnik písemně oznámí osobě, jejímž jménem byla reklamace uplatněna, kdy a komu byla dodána.

Jestliže se neprokáže, že reklamovaná poštovní zásilka byla vydána některé z osob, které byly podle uzavřené smlouvy oprávněny ji převzít, zásilka se považuje za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.