Společnost


1-2Umobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#2348Reklamace - poškrábaný displej

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2014, před 11 lety

Jindra Janečková

Znění stížnosti

U této firmy jsem v prosinci 2013 koupila telefon Samsung S4 mini za cenu 8500,-, po ani ne měsíci užívání se mi telefon začal samovolně vypínat a byl problém se spouštěním aplikací. Ke všemu při otevření zadního krytu vypadl šroubek. Telefon jsem tedy šla reklamovat, prodejci jsem sdělila, že telefon nemá jediný škrábanec, prodejce telefon zkontroloval a do kolonky "stav telefonu" napsal pouze "bez folie". Při přebírání telefonu, mi bylo zděleno, že byl kalibrován, o šroubku se nezmínili. Hned na místě jsem požádala o očištění telefonu, byl celý opatlaný a špinavý. Na displeji byli škrábance, které tam samozřejmě před tím nebyli, když jsem na to upozornila prodejce, vznikla pul hodinova ostrá diskuze, prý už to tam takhle bylo, že je to múj problém, měla jsem tam mít folii, že se k telefonům chovají hezky atd. Přístup prodávajících byl velmi arogantní. Nechtěla jsem se nechat odbýt, odeslali tedy telefon znovu do servisu na posouzení, po pár dnech mi přišla sms s tím, že nemám nárok na vrácení peněz. Jak postupovat dal?


Produkt

Samsung S4 mini


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo výměna telefonu (displeje)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2014 10:39, před 11 lety

V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od převzetí výrobku, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou, v rámci kterého je prodejce povinný prokázat kupujícímu, že výrobek byl při předání bez vad.
Zároveň platí, že při předání do reklamace se do reklamačního protokolu uvádějí všechny nedostatky - viditelné, tedy, pokud sám prodejce nedal do protokolu, že telefon je poškrábaný, je zde předpoklad, že k poškození došlo až během reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 14:51, před 10 lety

Společnost 1-2Umobil s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2014 14:51, před 10 lety


Jindra Janečková

Hodnocení: