Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v dubnu jsem zaslala doporučeně dle pokynů písemnou výpověď na adresu firmy. Po pár dnech jsem zaslala dotaz, že stále nemám potvrzení o přijetí vypovědi, smázaní mého profilu a ukončení smlouvy. Firma mi odpsala, že zatím výpověď neobdržela. Na České poště jsem si poté ověřila, že zásilka již doručena byla. Firma b2 se mnou vůbec nekomunikovala, až 4.5.2018, kdy jsem obdržela emailem Platební upomínku ne částku 2 527 Kč! Začala jsem vše hned řešit, ale zjistila jsem, že můj účet je zablokován, hledala jsem na internetu všechny dostupné kontakty a na 3 emaily a fax jsem zaslala muj nesouhlas včetně potvrzení o doporučené zásilce. Až za 4 dny mi přišla odpověď, že mou výpověď neobdrželi. Opět jsem jim zaslala potvrzení/podací lístek s tím, že Česká pošta doručení potvrdila a mou výpověď mají od 12.04.2018. Na tyto emaily nemám žádnou reakci. Až dnes opět přišla upomínka na platbu s výhružkou exekuce. Na tento email se nedá zaslat odpověď. Nevím co víc dělat, když firma se mnou nekomunikuje.
Žádám o zrušení V.I.P. členství, potvrzení výpovědi smlouvy
Potvrzení výpovědi smlouvy, zrušení V.I.P. členství, které jsem si neobjednala, zastavení procesu vymáhání neadekvátní částky a předání údajného dluxu externí firmě, smazání mého profilu a i kontaktů z databáze společnosti, potvrzení o bezdlužnosti.
|
Tweet |
Pokud společnost spotřebitelku krátí na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží. Neumožňuje-li společnost smlouvu ukončit tak, jak bylo sjednáno, jde to k tíži společnosti. Znemožňuje-li společnost vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.
Pokud by společnost podala žalobu, musela by prokázat, že částky požaduje oprávněně. Pro tento případ doporučujeme, aby si spotřebitelka uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že výpověď společnosti včas zaslala.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: A4YOKA06
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Singles50.
Dobrý den,
snažili jsme se s vámi domluvit, avšak zasíláte pouze kopírované automatické odpovědi. Na konkrétní otázky jste nám neodpověděli. Nabídli jsme vstřícný rok, že i přesto, že jsme výpověď zaslali, jsme ochotni uhradit poměrnou část. Z vaší strany reakce opět formou nějakých kopírovaných nic neříkajících vět. Vše jsme s právním zástupcem konzultovali, vám jsme vše zaslali, a i přes upozornění, že některé vaše kroky a postupy jsou v rozporu s platnou legislativou ČR, jste věc odmítli řešit a již s námi nekomunikujete.
Rádi bychom celou věc uzavřeli, střícný krok jsme vám nabídli.
S pozdravem
Petra Lukešová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 170990254
Dobrý den,
v rámci rozsáhlé komunikace mezi daty 10.05.2018 až 28.05.2018 Vám byly ze strany Oddělení pohledávek zaslané adekvátní reakce na Vaše dotazy.
Dobrý den,
komunikace s vámi je s prodlevami, nereagujete hned a vaše reakce adekvátní nejsou. POslední email ze dne 29.05. zůstal již bez odpovědi, to je tedy cca 3 týdny. Z naší strany bylo a je maximální snaha se s vámi domluvit a předejít tak dalším právním úkonům, což bohužel není z vaší strany nijak akceptováno.
S pozdravem
Petra Lukešová
ID: 170990254
Dobrý den,
Oddělení pohledávek odpovědělo na Vaše dotazy (maximálně) v rámci tří pracovních dnů, přičemž toto maximum bylo v rámci vzájemné komunikace zcela výjimečné.
Na Váš poslední email ze dne 29.06.2018 již Oddělení pohledávek nereagovalo, jelikož jste v rámci něj uvedla pouze vlastní stanovisko a jelikož na toto stanovisko se vztahovali reakce z již předešlé komunikace,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
od mého posledního příspěvku firma již nekomunikuje, provedla jsem maximální kroky k řešení, bez odezvy druhé strany.
ID: 170990254
Dobrý den,
na Váš poslední email ze dne 29.05.2018 již Oddělení pohledávek nereagovalo, jelikož jste v rámci něj uvedla pouze vlastní stanovisko a jelikož na toto stanovisko se vztahovali reakce z již předešlé komunikace (viz prosím předešlý komentář ze dne 26.6.2018), od té doby nebyla z Vaší registračné emailové adresy přijatá jakákoliv zpráva,
děkujeme Vám.
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
neuváděli jsme stanovisko, ale snažili jsme se opakovaně s vámi domluvit. Nicméně výsledek je nulový.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.