Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
byl jsem včera informován SMS zprávou, že mi bude dnes na poštu doručen balíček NP3173308177U a NP3173308185U, po půlhodinové frontě mi bylo sděleno, že balíček mají jen jeden na depu a že ho nemohu dostat protože se jedná o vícedílnou zásilku. Tak jsem volal na poštu, na jedinou placenou zákaznickou linku kterou tam mají 6minut a nebyl jsem spojen. Tak nechápu proč mě pošta nutí neustále chodit na poštu a platit telefony. Stojí mě to čas, energii a peníze. Nevadí mi kdybych dostal sms zprávu, že balíčky budou v pondělí a skutečně tam byli.
NP3173308177U a NP3173308185U měli být doručeny dnes ve 12hodin napoštu
Jelikož jsem osoba s postížením a mám omezený pohyb je pro mne komplikované dopravovat se na poštu. Chci zaplatit cestu a čas strávený dnes na poště naprosot zbytečně a chci proplatit 6min volání na tel. číslo 840111224
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman