Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,s vaší pojišťovnu jsem uzavřel životní a urazovou pojistku číslo 055743634, kterou jsem cca po necelém měsíci zrušil, dle zprostředkovatele měla vstoupit v platnost až od 1 dne následujícího měsíce, ale zrušil jsem ji.Tak by mne zajímalo jak je možné že vaše pojišťovna po mě chce uhradit pojistné za 2 měsíce?? Když ve smlouvě ot tom nic není napsáno?? Děkuji Hamacek
055743634
Náprava
|
Tweet |
Občanský zákoník v § 2805 písmeno a) dává oběma stranám na začátku určitou dobu na rozmyšlenou i po uzavření smlouvy. S osmidenní výpovědní dobou lze smlouvu vypovědět do dvou měsíců od jejího uzavření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.