Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23489Nedoručeny balik

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2018, před 7 lety

Monika Nedomova

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 11.5.2018 mi měl být doručovany balík byla jsem informována sms - číslo zásilky DR3382029454U na adresu : Monika Nedomova, adresa XXX, v čase 8:00-14:00. Nyní je 14:52 a došla mi sms ze balík ne Vám nepodařilo doručit a ze ho mám uloženy na poště.
Jak je možné ze mi dojde sms ze mám očekávat balík v rozmezí 6ti hodin a nikdo mi balík ne doručí a po 6ti hodinovém čekání doma mi je balík automaticky doručen na postu.
Tohle opravdu není normální, ze člověk čeká 6 hodin doma a nakonec stejně musí na postu ?
Prosím o vysvětlení za co tedy platím takové poštovné protože když chci balík až domu ?protože výhodnější v tomto případě by pro mě bylo si balik vyzvednout přímo na prodejně a neplatit za balik pro který stejně musím na postu
Děkuji za odpověď a kladné vyřízení
S přáním hezkého dne
Nedomova Monika


Produkt

Číslo balíku DR3382029454U


Požadované řešení

Vzhledem k tomu ze jsem strávila 6 hodin čekáním na balik který měl být doručeny domu, zato jsem taky zaplatila a automaticky jste mi ho dali na postu a stejně si ho musím jít sama vyzvednout byla bych rada kdyby mi poštovné bylo minimálně zlevněno .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 11:36, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.