Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Mobilní oerátor Vodafone, u kterého mám v tuto chvíli smlouvu na dobu neurčitou, mi znemožnil přenos čísla v zákonné lhůtě.
Přestože mi bylo několikrát přislíbeno, že kód pro řenost obdržím obratem, tak mi kód přišel až po více než 6ti urgencích a stížnosti u ČTÚ na nekalé praktiky operátora.
Kód jsem měl předat ve firmě, kam převádím číslo pod rámcovou smlouvu a díky tomuto pochybení ze strany Vodafone a.s., jsem toto nestihl učinnit ve stanovené lhůtě a budu proti své vůli muset využívat předražené služby Vodafone, a.s. déle.
Díky extrémnímu rozdílů v cenách obou operátorů mi tak vznikne škoda v řádu až několika tisíc Kč (v závislosti na délce řešení celé situace).
Rozdíl v ceně tarifů mezi tím, který využívám u Vodafone a tím, který bych rád využil u konkurence, je cce 550 Kč měsíčně ve prospěch konkurence, kde navíc místo 5GB mobilního internetu mám nabídku na 30 GB.
V první řadě požaduji proplacení všech nákladů, které mi vzninou neumožněním využívat výhodnější tarif u konkurence. Popřípadě po dobu kdy budu u společnosti Vodafone nucen využívat jejich služby proti své vůli, požaduji minimálně stejné podmínky, které bych měl u konkurence, kdyby přenos čísla Vodafone neblokoval.
Vzhledem ke všem problémům, arogantnímu jednání, výmluvám na nefungující systémy, nespočtu slibů že se mi někdo ozve (nikdy se v domluveném termínu nikdo neozval) a že mi kód pro přenost přijde do 5ti minut očekávám návrh další kompenzace přímo ze strany Vodafone, a.s.
|
Tweet |
Podle § 63 odst. 12 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, zaniká smlouva ze zákona do 10 dnů, jakmile účastník oznámí operátorovi, že s ním chce vztah ukončit a přejít k jinému poskytovateli (tzn., že chce rovněž přenést číslo). Tato lhůta se neuplatní, pokud doba zbývající do zániku smlouvy je kratší než 10 dnů nebo k přenesení telefonního čísla nedošlo. Účastník se po učinění požadavku na přenesení telefonního čísla může s operátorem dohodnout na pozdějším datu zániku smlouvy. Tento postup se uplatní, pokud požadavek na ukončení smlouvy byl zadán po 1. 2. 2018.
Jestliže operátor v dané situaci postupoval v rozporu se zákonem, je možné se obrátit na Český telekomunikační úřad, který je v oblasti dozorovým orgánem (https://www.ctu.cz/kontakt).
Dobrý den, pane Kotyzo,
prostřednictvím stránek třetí strany nemůžeme kvůli ochraně osobních údajů řešit konkrétní záležitosti. V tomto případě doporučuji podat reklamaci, kterou prosím pošlete na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Pokud už jste ale podal stížnost k ČTÚ, bude celá záležitost vyřešena v rámci tohoto řízení.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den,
situaci po porade s pravnim zastupcem budu resit soudne.
Mam zde stiznost nechat az do konce sporu, nebo tim, ze se vec postupuje dale prestava byt relevantni a bude zde uzavrena?
Dekuji za informace.
Marek K
Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitele a žádáme jej, aby zde informoval o vývoji sporu nebo stížnost uzavřel.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.