Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#23494Neumožnění přenosu čísla k jinému operátorovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 16 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2018, před 7 lety

Marek Kotyza

Znění stížnosti

Mobilní oerátor Vodafone, u kterého mám v tuto chvíli smlouvu na dobu neurčitou, mi znemožnil přenos čísla v zákonné lhůtě.

Přestože mi bylo několikrát přislíbeno, že kód pro řenost obdržím obratem, tak mi kód přišel až po více než 6ti urgencích a stížnosti u ČTÚ na nekalé praktiky operátora.

Kód jsem měl předat ve firmě, kam převádím číslo pod rámcovou smlouvu a díky tomuto pochybení ze strany Vodafone a.s., jsem toto nestihl učinnit ve stanovené lhůtě a budu proti své vůli muset využívat předražené služby Vodafone, a.s. déle.

Díky extrémnímu rozdílů v cenách obou operátorů mi tak vznikne škoda v řádu až několika tisíc Kč (v závislosti na délce řešení celé situace).


Produkt

Rozdíl v ceně tarifů mezi tím, který využívám u Vodafone a tím, který bych rád využil u konkurence, je cce 550 Kč měsíčně ve prospěch konkurence, kde navíc místo 5GB mobilního internetu mám nabídku na 30 GB.


Požadované řešení

V první řadě požaduji proplacení všech nákladů, které mi vzninou neumožněním využívat výhodnější tarif u konkurence. Popřípadě po dobu kdy budu u společnosti Vodafone nucen využívat jejich služby proti své vůli, požaduji minimálně stejné podmínky, které bych měl u konkurence, kdyby přenos čísla Vodafone neblokoval.

Vzhledem ke všem problémům, arogantnímu jednání, výmluvám na nefungující systémy, nespočtu slibů že se mi někdo ozve (nikdy se v domluveném termínu nikdo neozval) a že mi kód pro přenost přijde do 5ti minut očekávám návrh další kompenzace přímo ze strany Vodafone, a.s.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 10:17, před 7 lety

Podle § 63 odst. 12 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, zaniká smlouva ze zákona do 10 dnů, jakmile účastník oznámí operátorovi, že s ním chce vztah ukončit a přejít k jinému poskytovateli (tzn., že chce rovněž přenést číslo). Tato lhůta se neuplatní, pokud doba zbývající do zániku smlouvy je kratší než 10 dnů nebo k přenesení telefonního čísla nedošlo. Účastník se po učinění požadavku na přenesení telefonního čísla může s operátorem dohodnout na pozdějším datu zániku smlouvy. Tento postup se uplatní, pokud požadavek na ukončení smlouvy byl zadán po 1. 2. 2018.

Jestliže operátor v dané situaci postupoval v rozporu se zákonem, je možné se obrátit na Český telekomunikační úřad, který je v oblasti dozorovým orgánem (https://www.ctu.cz/kontakt).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2018 13:29, před 7 lety

Dobrý den, pane Kotyzo,

prostřednictvím stránek třetí strany nemůžeme kvůli ochraně osobních údajů řešit konkrétní záležitosti. V tomto případě doporučuji podat reklamaci, kterou prosím pošlete na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Pokud už jste ale podal stížnost k ČTÚ, bude celá záležitost vyřešena v rámci tohoto řízení.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 16:11, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.7.2018 16:31, před 7 lety


Marek Kotyza

Dobry den,

situaci po porade s pravnim zastupcem budu resit soudne.


Mam zde stiznost nechat az do konce sporu, nebo tim, ze se vec postupuje dale prestava byt relevantni a bude zde uzavrena?

Dekuji za informace.

Marek K

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 16:19, před 6 lety

Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitele a žádáme jej, aby zde informoval o vývoji sporu nebo stížnost uzavřel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 08:48, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 09:00, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.