Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U Alzy jsem si objednala zboží,společnost In time me informovala meilem,že je obdržím druhý den.Vzala jsem si dovolenou,zboží nedorazilo,na jedné stránce firmy bylo uvedeno,že zboží je v depu,na druhé že zásilka s udaným číslem neexistuje .Několikrát jsem volala na zákaznickou linku,nikdo telefon nezvedal,ačkoliv má fungovat do 18 hodin.Na můj meil také nikdo nereagoval.V prosinci loňského roku trvalo této firmě 10 dní,než po mých četných urgencích mnou objednané zboží dopravila alespoň na výdejní místo.Příště zvolím služby jiné společnosti,s takovým neprofesiálním jednáním jsem se ještě nesetkala.
Protože to není poprvé,co mě firma zklamala,ráda bych alespoň dostala nějakou omluvu,není možné,abych si neustále dokola brala dovolenou ,která má být na zotavenou. Jiná možnost je řešit to zřejmě jinak a žádat náhradu za ušlou mzdu.
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud došlo k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.