Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace bot ADIDAS SUPERSTAR FOUNDATION v A3 sport Plzeň. Na radu prodavačky popsaná vada jako: rozlepené špičky za gumou. Reklamace neuznána od znalce pana Petra Janaty dle jeho závěru: obuv promočená, reklamace neoprávněná.
poznámka: tyto boty stejné jsem měl již několikrát a vždy došlo ke stejnému problému kdy se bota za gumovou špičkou rozlepí/praskne, ale až po možnosti reklamavot a to samá u syna i manželky, ale dětské boty uznány v reklamaci a mé ne - nechápu rozdíl.
Děkuji
Benda
ADIDAS - AB27140 - ZAKOUPENO 10.8.2016 ZA 2690,-
VRÁCENÍ PENĚZ
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.