Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23500Stížnost na řidiče p. Gorelikova

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2018, před 7 lety

Monika Habartová

Znění stížnosti

Vážená PPL,
podávám stížnost na pana Gorelikova, nového řidiče Vaší přepravní společnosti. Dne 9. 5. jsem obdržela oznámení sms, že v tento den mezi 15:00 až 17:00 hodinou nám bude dovezen balík domů na adresu Jezvé 140. Vzhledem k tomu, že u nás nikdo nebyl, ačkoliv jsme byli doma a čekali na zásilku. V 17:10 mi přišla další sms, že zásilka byla uložena v České Lípě (10 km od domova), jsem telefonovala do depa a kontaktem s p. Gorelikovem jsem byla ujištěna, že zásilka bude vyzvednuta a doručena druhý den 10. 5. na naší adresu mezi 14:00 až 16:00. Opět jsme se nedočkali. Po opakované snaze informovat depo ppl, jsem se po 1 hod a 26 minutách dovolala a byla jsem informována, že kdo ví, kdy bude zásilka vyzvednuta a přivezena k nám. Musela jsem si zorganizovat odvoz a zásilku si vyzvedla dne 11. 5. osobně. Domnívám se, že Váš nový řidič (p. Gorelikov), který je prý ještě ve zkušební lhůtě, rozhodně svými planými sliby nedělá dobré jméno Vaší firmě. Ráda bych upozornila, že vzhledem k věku a zdravotnímu stavu, jsem si zásilku objednala domů na adresu a že můj čas je drahocenný a rozhodně je nepříjemné, mám-li blokované 4 hodiny odpolední ve dvou dnech a to bez uspokojivého výsledku. Kdybych takto pracovala ve svém zaměstnání, rozhodně bych o práci přišla. Žádám Vás o sjednání nápravy pro další zájemce o službu ppl a o sankciování řidiče, který si nevidí do úst a domnívá se, že telefon snese vše.
Děkuji Ing. Monika Habartová


Požadované řešení

Sankce pro p. Gorelikova


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 09:20, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 23:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.