Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Vážená PPL,
podávám stížnost na pana Gorelikova, nového řidiče Vaší přepravní společnosti. Dne 9. 5. jsem obdržela oznámení sms, že v tento den mezi 15:00 až 17:00 hodinou nám bude dovezen balík domů na adresu Jezvé 140. Vzhledem k tomu, že u nás nikdo nebyl, ačkoliv jsme byli doma a čekali na zásilku. V 17:10 mi přišla další sms, že zásilka byla uložena v České Lípě (10 km od domova), jsem telefonovala do depa a kontaktem s p. Gorelikovem jsem byla ujištěna, že zásilka bude vyzvednuta a doručena druhý den 10. 5. na naší adresu mezi 14:00 až 16:00. Opět jsme se nedočkali. Po opakované snaze informovat depo ppl, jsem se po 1 hod a 26 minutách dovolala a byla jsem informována, že kdo ví, kdy bude zásilka vyzvednuta a přivezena k nám. Musela jsem si zorganizovat odvoz a zásilku si vyzvedla dne 11. 5. osobně. Domnívám se, že Váš nový řidič (p. Gorelikov), který je prý ještě ve zkušební lhůtě, rozhodně svými planými sliby nedělá dobré jméno Vaší firmě. Ráda bych upozornila, že vzhledem k věku a zdravotnímu stavu, jsem si zásilku objednala domů na adresu a že můj čas je drahocenný a rozhodně je nepříjemné, mám-li blokované 4 hodiny odpolední ve dvou dnech a to bez uspokojivého výsledku. Kdybych takto pracovala ve svém zaměstnání, rozhodně bych o práci přišla. Žádám Vás o sjednání nápravy pro další zájemce o službu ppl a o sankciování řidiče, který si nevidí do úst a domnívá se, že telefon snese vše.
Děkuji Ing. Monika Habartová
Sankce pro p. Gorelikova
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.