Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#23501Neopravnene naučtovany poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2018, před 7 lety

Jiřina Dočekalova

Znění stížnosti

važeni jsem invalidni duchodce mela jsem v mem pc nainstalovany antivir avast když jsem si dělala test pc tak mi prislo že si ho mohu na 60dnu vyzkoušet a pak se rozhodnout jestli bych si ho zakoupila tak jsem to zkusila a nainstalovala ho.PO TYDNU UŽ MI PRISLO ŽE HO MAM ZAPLATIT TAK JSEM SE DOST LEKLA CO TO MA ZNAMENAT A ODINSTALOVALA HO A DALA JSEM SI ANTIVIR AVG TAKŽE PO 5DNECH JSEM HO UŽ NEMELA .A PAK MI KAŽDY DEN ZAČALI CHODIT EMAILY ŽE HO DO 7DNU BUDU MUSET ZAPLATIT.PROSIM MAM MALI DUCHOD A JESTE TAKOVE PENIZE PLATIT JE PRO MNE NEHORAZNE ALE TO CHOVANI OD TETO FIRMY NEBO CO TO JE MI PRIPADA VYDERAČSTVI ALE CO ME NA ZAČATKU NEŽ JSEM SI HO NAINSTALOVALA CHTELI PO MNE MOJI KREDITNI KARTU CISLO ME KREDITKY ABY MOHLY MI VZIT PENIZE ALE NA TO JSEM PRISLA AŽ TED JSEM ASI OPRAVDU HLOPA ŽE JSEM TO UDELALA A MAM TED Z TOHO AKORAT POTIŽE NIC VIC JAK SE MUŽE TAKTO CHOVAT FIRMA KTERA JE ZNAMA A DELA LIDEM JENOM POTIŽE DNES MI TO TEPRVE DOCHAZI ZDA TO NEJSOU NEJAKE VYDERACI PENEZ PROTO VAS MOC PROSIM O KLADNE VYŘIZENI ME PROSBY STIŽNOSTI


Produkt

Re: Avast - Vaše předplatné bude automaticky obnoveno za 7 dnů (KMM70471949V39056L0KM)


Požadované řešení

Dnes 13:45

Avast EN

Komu:
viam58@seznam.cz

Re: Avast - Vaše předplatné bude automaticky obnoveno za 7 dnů (KMM70471949V39056L0KM)
E-mail byl zařazen do složky AUKRO na základě ručního přesunu.
Dear Customer,

Thank you for contacting the online store.

We apologize for the inconvenience. Unfortunately, we are only able to
provide customer support in English, Dutch, French, German, Italian,
Portuguese, Spanish, Chinese, or Japanese.

Please reply to this email with your request for assistance written in
one of these languages.

In an effort to continuously improve the customer experience, we would
like your feedback through a brief survey. It should only take a few
minutes of your time.

https://www.surveymonkey.com/s/PXJMKJ7?c=2113294

Sincerely,
Kinfert V.
online store
Customer Service
avast@digitalriver.com
Email ID: 35440958

Original Message Follows:
------------------------
From: viam58@seznam.cz
To: Avast EN
Subject: Re: Avast - Vaše předplatné bude automaticky obnoveno za 7 dnů
(KMM70457561V45614L0KM)
Date: May 10, 2018 5:35:40 AM PDT

važeni prosim mam už avast odinstalovany davno proč mi toto porad
posilate jestliže to bude nadale budu si ne vas stežovat mam v úpcitaci
AVG ČKO A NE TEN VAS AVAST NEVYDIREJTE MNE DOČEKALOVA

---------- Původní e-mail ----------
Od: Avast EN
Komu: viam58@seznam.cz
Datum: 10. 5. 2018 11:48:24
Předmět: Re: Avast - Vaše předplatné bude automaticky obnoveno za 7 dnů
(KMM70457561V45614L0KM)


Dear Jiřina Dočekalova,

Thank you for contacting the online store.

We apologize for the inconvenience. Unfortunately, we are only able to
provide customer support in English, Dutch, French, German, Italian,
Portuguese, Spanish, Chinese, or Japanese.

Please reply to this email with your request for assistance written in
one of these languages.

Sincerely,
Frans T.
online store
Customer Service
avast@digitalriver.com
Email ID: 35440958

Original Message Follows: ------------------------
From: viam58@seznam.cz
To: avast@digitalriver.com
Subject: Re: Avast - Vaše předplatné bude automaticky obnoveno za 7 dnů
Date: May 8, 2018 8:46:52 PM HST

prosim avast internet sekury jsem odinstalovala nemam ho již v pocitaci
tak nevim za co mam platit dekuji DOČEKALOVA

---------- Původní e-mail ----------
Od: avast@digitalriver.com
Komu: viam58@seznam.cz
Datum: 7. 5. 2018 11:07:53
Předmět: Avast - Vaše předplatné bude automaticky obnoveno za 7 dnů


width="100%">
width="600">
width="600">


Připomenutí: Vaše předplatné zkušební verze Avast bude
automaticky změněno na plnou verzi za 7 dnů

width="520">

Dobrý den jiřina Dočekalova,

Věříme, že jste byli spokojeni s vaším programem Avast Internet Security

(60-denní zkušební verze) - 1 PC, 1 rok.

Rádi bychom Vás upozornili, že brzy automaticky změníme Vaše předplatné
(Číslo objednávky: 36399594062) na plnou verzi.

Pokud jste vypnuli službu automatické obnovy licence ignorujte prosím
toto upozornění.

Na vaší straně není vyžadována žádná aktivita.


Přehled předplatného:

Produkt:
Avast Internet Security (60-denní zkušební verze) - 1 PC, 1 rok

Číslo objednávky:
36399594062

Datum expirace:
14. května 2018

Celkem k platbě:
1 190 Kč (včetně DPH)


width="520">

Děkujeme, že jste si vybrali pro ochranu svého počítače a dat produkty
Avast. Pro zrušení automatické změny vaší licence na plnou verzi, prosím

navštivte avast.com/find-order a po přihlášení zrušte službu
(Automatická obnova licence).

Přístupové údaje, které budete potřebovat pro přihlášení jsou:
Číslo objednávky: 36399594062
Heslo: hL3brIU7

Upozornění: Pokud zrušíte službu Automatická obnova licence, zůstane
vaše zabezpečení aktivní pouze do data expirace. Poté budete muset svou
licenci obnovit manuálně.

width="600">

width="520">

Pokud zrušíte vaše předplatné a zkušební licence programu vyprší, mohou
být vaše citlivé osobní informace vystaveny nejnovějším bezpečnostním
hrozbám!

width="520">

S pozdravem,

Zákaznická podpora Avast Software
avast.com/support

Upozornění: Tato zpráva je rozesílána z adresy, která nepřijímá příchozí

poštu. Neodpovídejte prosím na tento e-mail.

width="100%">
Avast Software s.r.o., Enterprise Office Center, Pikrtova 1737/1a, 140
00 Prague 4, Czech Republic
Rychlá TOTO MI POSILAJI KAŽDY DEN A JA HO PO TYDNU ODINSTALOVALA


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 09:14, před 7 lety

Samotná prolongace smluvního vztahu není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud společnost před uzavřením smlouvy spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 23:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.