Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
viděl jsem že tady snažíte nějak pomoci s touhle záležitostí
Chtěl bych ukončit tyto služby.
Dne 10.05.2018 jsem si zakoupil Premium za 149,- na měsíc
Snažil jsem se jím poslat sepsanou výpověd emailem,který jsem našel zde u vás v komentářích,ale bezúspěšně email se pokaždé vrátí, schránka nejspíše neexistuje zkoušel jsem to ze 2 emailových schránek.
Vaši zprávu se nepovedlo doručit příjemci zakaznickaservis@be2.cz.
Příjemce zakaznickaservis se v doméně be2.cz nenašel.
Fax bhoužel nemám k dispozici. Takže budu psát nejspíše ten dopis, nebo to lze ještě nějak řešit? Jaké jsou zkušenosti z vašich řešeních? děkuji za odpověd, případnou pomoc s ukončením služby.
Výpověď služby Premium
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Jak jsem již psal email nefunguje, posílal jsem jim i doporučený dopis zatím bez žádné odpovědi z jejich strany.
Informace ke vypovězení služby:
Celé jméno: Jaroslav .....
Moje uživatelské jméno: Jaroslav
Datum nákupu: Členství bylo zakoupeno dne 10. 05. 2018
Zaplacená částka, 149,-Kč
Důvod zrušení: Nemám zájem dále využívat služby vaší seznamky
E-mailová adresa spotřebitele byla doplněna jako tzv. referenční údaj. Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat.
Dobrý den,
pod uvedenou emailovou adresou žel není v systému be2 registrovaný žádný uživatelský profil - prosíme Vás o zaslání správné emailové adresy,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
omlouvám se, nevšiml jsem si že jsem neudal email adresu, je to registrované na jarekjones@seznam.cz
děkuji
Informace ke vypovězení služby:
Celé jméno: Jaroslav Joneš
Registrovaný email: jarekjones@seznam.cz
Moje uživatelské jméno: Jaroslav
Datum nákupu: Členství bylo zakoupeno dne 10. 05. 2018
Zaplacená částka, 149,-Kč
Důvod zrušení: Nemám zájem dále využívat služby vaší seznamky
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat.
Dobrý den.
V zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná (pod uvedenou emailovou adresou není v systému be2 registrovaný žádný uživatelský profil), prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra: zakaznickyservis@be2.cz - nepublikujte (!) prosím uvedená data v rámci veřejné platformy dTest,
velice Vám děkujeme.
Dobrý den,
po bližším prohledání je to registrováno na jiný email a to tutu7@seznam.cz
Už jsem vás informoval i na email: zakaznickyservis@be2.cz
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat.
ID:
Dobrý den,
děkujeme Vám.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 10/06/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za vyřízení