Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23519Neuznání pojistné události č.4183028851

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2018, před 7 lety

Miroslav Chochola

Znění stížnosti

Dobrý den,
na základě nahlášení pojistné události jsem obdržel vyjádření likvidátorky Marcely Talové i neprokázání vzniku pojistné události. Nesouhlasím s tímto postupem, i když i na mé straně došlo k pochybení včasného nahlášení pojistné události. K vysvětlení dodávám, že pojistná událost nastala řadu měsíců předtím, než byla firmou po odstranění dlaždic zjištěno prosakování do podlahy a stěn koupelny (dům je dřevostavba !). Nelze tedy přesně určit vznik pojistné události.Fotodokumentace byla provedena a je zde zřejmé místo prosakování (odpad sprchového koutu). I když Vaše zaměstnankyně mi sdělila, že posílá pracovníka ke kontrole stavu,tento se nedostavil. Rovněž nežádala vyjádření firmy, která havarii zjistila.
Tímto Vás žádám o revizi hodnocení mé škodné řešení.
S úctou
MUDr. Miroslav Chochola


Požadované řešení

Revize hodnocení škodné události č. 4183028851 s pojistným plněním


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2018 12:32, před 7 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.