Společnost


VK Servis obchodní s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2352Neuznana reklamacia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 18 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2014, před 11 lety

Peter Schun

Znění stížnosti

Po 10 mesiacoch uzivania telefonu sa telefon prestal dat nabijat.
Fy. VK servis mi reklamaciu neuznala ako porusenie zarucnych podmienok - nevhodne zachadzanie.
Protestoval som proti tomu a obratil sa priamo na autorizovany servis prislusnej znacky.
Tam mi potvrdili, ze telefon nebol oxidovany ani inak poskodeny tekutinou alebo inymi chemickymi latkami a pokusili sa ho bezplatne opravit.
PO 30 dnoch vsak nebol k dispozicii nahradny diel a tak mi telefon vratili s komentarom:

Tento telefon byl u nás od 21.1.2014 do 18.2.2014 se závadou, že nenabíjí. V servisu byla zjištěna vada na základní desce. Nebylo zjištěno ani mechanické poškození ani oxidace a telefon tedy splňoval záruční podmínky výrobce. Bohužel, z důvodu nedodání tohoto náhradního dílu od výrobce nebylo možné záruční opravu provést.

Bylo konstatováno, že telefon splňuje záruční podmínky výrobce a že z důvodu nedodání ND má zákazník nárok na odstoupení od smlouvy.

V příloze zasílám servisní protokol k uvedené opravě, s ním se obraťte na svého prodejce k dořešení.

Fy VK servis reklamaciu ani po tomto neuznala.
Cela komunikacia o probleme je
http://obchody.heureka.cz/vkservis-cz/diskuse/ od p.Patka 24.2 o 21:45


Produkt

Huawei Ascend G 300 IMEI: 861229010634348


Požadované řešení

Povodne som chcel opravu telefonu alebo vymenu za iny podobny model.
Nebranil som sa ani pripadnemu doplatku.

Teraz uz len chcem odstupit od zmluvy a navrat penazi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2014 14:33, před 11 lety

V případě, že je na výrobku vada neodstranitelná, má kupující nárok na výměnu nebo vrácení peněz - dle svého požadavku.
V případě, že prodejce rozporuje vyjádření servisu, měl by taková tvrzení podložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2015 17:04, před 10 lety

Společnost VK Servis obchodní s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.