Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po 10 mesiacoch uzivania telefonu sa telefon prestal dat nabijat.
Fy. VK servis mi reklamaciu neuznala ako porusenie zarucnych podmienok - nevhodne zachadzanie.
Protestoval som proti tomu a obratil sa priamo na autorizovany servis prislusnej znacky.
Tam mi potvrdili, ze telefon nebol oxidovany ani inak poskodeny tekutinou alebo inymi chemickymi latkami a pokusili sa ho bezplatne opravit.
PO 30 dnoch vsak nebol k dispozicii nahradny diel a tak mi telefon vratili s komentarom:
Tento telefon byl u nás od 21.1.2014 do 18.2.2014 se závadou, že nenabíjí. V servisu byla zjištěna vada na základní desce. Nebylo zjištěno ani mechanické poškození ani oxidace a telefon tedy splňoval záruční podmínky výrobce. Bohužel, z důvodu nedodání tohoto náhradního dílu od výrobce nebylo možné záruční opravu provést.
Bylo konstatováno, že telefon splňuje záruční podmínky výrobce a že z důvodu nedodání ND má zákazník nárok na odstoupení od smlouvy.
V příloze zasílám servisní protokol k uvedené opravě, s ním se obraťte na svého prodejce k dořešení.
Fy VK servis reklamaciu ani po tomto neuznala.
Cela komunikacia o probleme je
http://obchody.heureka.cz/vkservis-cz/diskuse/ od p.Patka 24.2 o 21:45
Huawei Ascend G 300 IMEI: 861229010634348
Povodne som chcel opravu telefonu alebo vymenu za iny podobny model.
Nebranil som sa ani pripadnemu doplatku.
Teraz uz len chcem odstupit od zmluvy a navrat penazi.
|
Tweet |
V případě, že je na výrobku vada neodstranitelná, má kupující nárok na výměnu nebo vrácení peněz - dle svého požadavku.
V případě, že prodejce rozporuje vyjádření servisu, měl by taková tvrzení podložit.
Společnost VK Servis obchodní s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.