Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#23525Naúčtovaný poplatek 1700 Kč operátorem za podvodné zprávy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2018, před 7 lety

Eva Wippernová

Znění stížnosti

požaduji navrácení poplatku 1700 Kč,který byl účtován společností T mobile synovi přišla třikrát sms z čísla 3457 kdy "děkujeme za Vaši m platbu", v rozhovoru s operátorem T mobile mi bylo sděleno že tato platba odešla k firmě Dimoco a syn, 11 let, otevřel nějakou podvodnou zprávu


Produkt

k tel. č. 739805931


Požadované řešení

navrácení částky 1700 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2018 09:32, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2018 09:47, před 7 lety

Ahoj Eva Wippernová

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: http://www.mobile-info.cc/customercare/home.html nebo pod info-cz@mobileinfo.biz

Dále jim poskytněte kopii vaší fakturace, protože nebyla nalezena žádná aktivita pod číslem mobilního telefonu 420739805931.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.5.2018 10:20, před 7 lety


Eva Wippernová

Aha, tak děkuji Dimoco za vyjádření!
Syn ale nenakoupil ani žádné zboží,ani službu, pouze otevřel pravděpodobně you tube nebo nějakou zprávu..Takto mne informoval operátor.
Normální nákup služeb probíhá tak, že souhlasíte s obchodními podmínkami, požádáte o potvrzení nákupu,souhlas, cokoliv...
Vy pouze po otevření pošlete SMS děkujeme Vám za Vaši Mplatbu!!!!Z čísla 3457

Požaduji navrácení částky 1700 Kč, protože syn nenakoupil žádné zboží ani službu, kterou by si objednal, jednoznačně naplňujete nekalé obchodní praktiky, jež patří v Česku k zakázaným.
Kopii fakturace přikládám, jak vy tvrdíte nezaznamenali jste aktivitu u čísla 739805931 z faktury je mplatba zřejmá!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2018 10:41, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2018 11:47, před 7 lety

Děkujeme Vám za Vaši odpověď.
Zkontrolovali jsme znovu fakturu mobilního telefonu a také číslo 420739805931, ale nemáme žádné záznamy o našich mobilních telefonech. Také na faktuře neexistují žádné důkazy, že jde o službu, která byla poskytnuta prostřednictvím technické platformy DIMOCO. Obraťte se prosím na operátora mobilního telefonu, že znovu zkontroluje a obdrží pomoc. Děkuji.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.5.2018 19:21, před 7 lety


Eva Wippernová

Zajistím tedy podrobný výpis,právě operátor mně informoval,o vaší společnosti na základě čísla ze kterého přišly SMS s poděkováním za platbu,dále mi poskytl vaše tel c.ktere ale máte vypnuté.vypis zajistím a nadále trvám na vrácení částky 1700,- protože za tyto peníze jsme nenakoupili ani produkt ani službu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2018 14:48, před 7 lety

Vážená paní Wippernová,

jsme kontaktovali svého mobilního operátora T-Mobile Czech Republic a.s. | Tomíčkova 2144/1 | 149 00 Praha 4 | Česká republika | abychom si ověřili toto číslo a také nás potvrdili, že DIMOCO nebyla za obě čísla dána žádné poplatky. Obraťte se prosím znovu na operátora mobilního telefonu, abyste získali pomoc.
Děkujeme Vám za pochopení, že v tomto případě vám nemůžeme pomoci, protože nabíjení nebylo provedeno prostřednictvím naší technické platformy.

s pozdravem,
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.5.2018 14:56, před 7 lety


Eva Wippernová

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 14:43, před 6 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.