Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Takisto som naletel na túto zoznamku. Chcem zrušiť premium účet ale je to komlikované.
Automatické predlžovanie prémiového profilu a automatické strhávanie platby /hneď na 3 mesiace/, zavádzanie, zlá komunikácia, nedostatočné informácie - celé to zaváňa obrovským podvodom.
Napísal som zákazníckemu centru tento mail:
Adresa poskytovateľa služby:
be2 S.à.r.l.
Služby zákazníkom / ukončenie
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Luxemburg
Fax:+421 233010359
Vec: Odstúpenie od zmluvy
Týmto s okamžitou platnosťou, to jest dňa 14.5.2018, požadujem okamžité odstúpenie od uzatvorenej zmluvy a zrušenie VIP členstva aktivované dnešným dňom, to jest 14.5.2018 na mesiac a následné zrušenie celého môjho profilu Jan. V prípade naúčtovania ďalších poplatkov žiadam o ich vrátenie.
Profil: Jan
Dátum uzatvorenia: 14.5.2018
Email: ..................
Krajina: Slovensko
Ďalej žiadam o následné vymazanie všetkých mojich osobných údajov.
Zároveň Vás žiadam o potvrdenie emailom, že dané zrušenie prebehlo v poriadku a naďalej sa nebudú strhávat financie z môjho účtu a nebude prebiehať žiadne vymáhánie dlhov ktoré by vznikli na základe vašej opozdenej reakcie podľa recenzií, ktoré máte na internete po riadnom ukončení z mojej strany, podľa vašich zmluvných podmienok. Keďže spoločnosť be2 si vyhradzuje 3 dni na samotné reakcie zákazníckeho servisu, aj touto formou chcem spoločnosť informovať, že som jednoznačne a vyslovene podal žiadosť na zrušenie automatického obnovenia členstva v dostatočnom predstihu a akékoľvek predĺženie členstva či stiahnutie peňazí z môjho účtu bude v rozpore s mojou včasnou žiadosťou a proti zmluvným podmienkach.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: Q6TQOF03
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 9.90 EUR ke dni 15/05/2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".
Hodnocení: