Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Kurýr pan Dvořák mi měl doručit balíček placený převodem v hodnotě asi 500 Kč na Ptensky Dvorek 90. Balíček měl být doručen ve čtvrtek 9.5.2018. Přišla sms z centrály že se bude doručovat až v pátek. V pátek mi přišla sms o doručení mezi 3 a 5 hodinou. Čekala jsem doma, nikdo nepřijel. V 6 jsem panu Dvořákovi volala. Slíbil, že ještě ten den balíček doveze... V 8 hodin jsem musela volat znovu, kde je... Tak že až v pondělí...dnes mi přišla sms že bude doručovat mezi půl 8 a půl 10. Pan Dvořák nezvonil, ani nevolal. Ve 12 jsem panu Dvořákovi opět volala kdy přijede, aby mi ve finále řekl, že balíček dal mému sousedovi(ani nevěděl jméno, takže jsem chodila byt od bytu a hledala ho), kterého ani pořádně neznám... Abych to shrnula, pan Dvořák mi opakovaně lhal a zaplacený balíček předal úplně cizímu člověku...
Žádám alespoň o napomenutí pana Dvořáka, protože tohle by se opravdu stávat nemělo... Aby lhal zákazníkovi a hlavně aby balíček předal úplně cizímu člověku
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.