Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23532Zrušenie Premium učtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2018, před 7 lety

Kristína Pavelková

Znění stížnosti

Zaplatila som Premium učet na 4 týždne. Ďalej už nechcem účet predĺžiť a žiadam zrušiť Zmluvu a automatické sťahovania platieb z môjho účtu.
V podmienkach nie je dostatočne vysvetlené ako zmluvu ukončiť a ide o uvedenie do omylu. Fax sa v dnešnej dobe nepoužíva a mejl na spolocnost sa mi vracia nedoruceny. Žiadam Premiove členstvo ukončiť a žiadny ďalší poplatok za predlženie nechcem platiť.
Ďakujem za rýchle vybavenie.

Tina 33


Produkt

Premium


Požadované řešení

Žiadam Premiove členstvo ukončiť a zrušiť automaticke predlženie členstva. To znamená po vypršaní zaplateného členstva už ďalej nechcem platiť ani predĺžiť členstvo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 22:01, před 7 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2018 13:52, před 7 lety

Stížnost je duplicitní se stížností podanou pod titulem ''Odstúpenie od zmluvy'' ze dne 15.05.2018.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.