Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zaplatila som Premium učet na 4 týždne. Ďalej už nechcem účet predĺžiť a žiadam zrušiť Zmluvu a automatické sťahovania platieb z môjho účtu.
V podmienkach nie je dostatočne vysvetlené ako zmluvu ukončiť a ide o uvedenie do omylu. Fax sa v dnešnej dobe nepoužíva a mejl na spolocnost sa mi vracia nedoruceny. Žiadam Premiove členstvo ukončiť a žiadny ďalší poplatok za predlženie nechcem platiť.
Ďakujem za rýchle vybavenie.
Tina 33
Premium
Žiadam Premiove členstvo ukončiť a zrušiť automaticke predlženie členstva. To znamená po vypršaní zaplateného členstva už ďalej nechcem platiť ani predĺžiť členstvo.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Stížnost je duplicitní se stížností podanou pod titulem ''Odstúpenie od zmluvy'' ze dne 15.05.2018.