Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Přes telefon mi byl nabídnut za cenu poštovného produkt s tím, že jej vyzkouším a pouze v případě zájmu mi bude zasíláno cokoliv dalšího na objednání.
Telefonicky objednaný produkt mi nebyl doručen. Současně přišel ale další balíček, který jsem si neobjednala a dále pak přišla upomínka za nedoplatek služeb ve výši 159,-Kč.
Žádám o okamžité vyřazení z vaší databáze, nezasílání čehokoliv, hlavně neobjednaných produktů a zrušení upomínky za nedoplatek.
Děkuji za rychlé vyřízení Lenka Hronková, zákaznické číslo 8681853
tablety
Žádám o okamžité vyřazení z vaší databáze, nezasílání čehokoliv, hlavně neobjednaných produktů a zrušení upomínky za nedoplatek.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelce nebyla doručena první objednaná zásilka se zbožím, není povinna částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebitelce skutečně doručeno.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
Praha, dne 17.05.2018
Vaše zákaznické číslo: 8681853
Produkt: 4200 FitLiver with Silymarin
Vážená paní Hronková,
s tímto požadavkem jste se mohla obrátit na naše zákaznické oddělení, které tyto požadavky vyřizuje.
Byly Vám zaslány dva uvítací balíčky za 79 Kč, oba dva se nám v pořádku vrátily zpět, nicméně než se nám druhý balíček stihl vrátit, byla odeslána pravidelná zásilka za 159 Kč.
V objednávkovém hovoru zaznívá, že pokud odběr nedohlásíte bude Vám pravidelně chodit každých 20 dní zásilka, žádnou zamítavou zprávu jsme od Vás neobdrželi, proto jsme zásilku odeslali. Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.
Zásilku s VS 8681853003 za 159 Kč, Vám můžeme upravit na částku uvítacího balíčku tj. 79 Kč, abyste si produkt mohla vyzkoušet. Pokud o něj nemáte zájem, zašlete nám jej zpět na adresu našeho zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Zasílání máte již zrušené a protokol o vyjmutí z aktivní zákaznické databáze zasíláme v příloze.
Doufáme, že jsme Vám celou skutečnost objasnili a věříme, že Vaši záležitost dořešíme k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.