Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#23533Vyřazení z databáze zákaznické číslo 8681853, ukončení zasílání balíčků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2018, před 7 lety

Lenka Hronková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Přes telefon mi byl nabídnut za cenu poštovného produkt s tím, že jej vyzkouším a pouze v případě zájmu mi bude zasíláno cokoliv dalšího na objednání.
Telefonicky objednaný produkt mi nebyl doručen. Současně přišel ale další balíček, který jsem si neobjednala a dále pak přišla upomínka za nedoplatek služeb ve výši 159,-Kč.
Žádám o okamžité vyřazení z vaší databáze, nezasílání čehokoliv, hlavně neobjednaných produktů a zrušení upomínky za nedoplatek.
Děkuji za rychlé vyřízení Lenka Hronková, zákaznické číslo 8681853


Produkt

tablety


Požadované řešení

Žádám o okamžité vyřazení z vaší databáze, nezasílání čehokoliv, hlavně neobjednaných produktů a zrušení upomínky za nedoplatek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2018 10:07, před 7 lety

Pokud spotřebitelce nebyla doručena první objednaná zásilka se zbožím, není povinna částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebitelce skutečně doručeno.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2018 10:28, před 7 lety

Praha, dne 17.05.2018

Vaše zákaznické číslo: 8681853
Produkt: 4200 FitLiver with Silymarin

Vážená paní Hronková,

s tímto požadavkem jste se mohla obrátit na naše zákaznické oddělení, které tyto požadavky vyřizuje.

Byly Vám zaslány dva uvítací balíčky za 79 Kč, oba dva se nám v pořádku vrátily zpět, nicméně než se nám druhý balíček stihl vrátit, byla odeslána pravidelná zásilka za 159 Kč.

V objednávkovém hovoru zaznívá, že pokud odběr nedohlásíte bude Vám pravidelně chodit každých 20 dní zásilka, žádnou zamítavou zprávu jsme od Vás neobdrželi, proto jsme zásilku odeslali. Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.

Zásilku s VS 8681853003 za 159 Kč, Vám můžeme upravit na částku uvítacího balíčku tj. 79 Kč, abyste si produkt mohla vyzkoušet. Pokud o něj nemáte zájem, zašlete nám jej zpět na adresu našeho zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Zasílání máte již zrušené a protokol o vyjmutí z aktivní zákaznické databáze zasíláme v příloze.

Doufáme, že jsme Vám celou skutečnost objasnili a věříme, že Vaši záležitost dořešíme k oboustranné spokojenosti.


S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2018 20:07, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 11:24, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.