Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,žádám touto cestou spol.be2 o smírné vyřešení mé záležitosti.Zvolila jsem při registraci na seznamce be2 (Singles50) jednoměsíční službu Premium, placenou dne 9.4.2018,posléze 7.5.2018 jsem se snažila smazat profil, což nebylo možné, anžto jsem nečetla předem VOP(Všeobecné obchodní podmínky).
9.5 mi byly z karty bez mého vědomí a předchozí informace a autorizace strženy peníze ve výši 2247 Kč. Při samotné registraci jsem netušila, že bude toto následovat. Kartu jsem po stržení částky ukončila, ale banka mi potvrdila, že obnos odešel. Dnes při dalším prověření jsem zjistila, že tomu tak nebylo a peníze neodešly, poté,co jsem obdržela vymáhací e-mail, s možností platit formou paypal nebo IBANEM. Použila jsem IBAN:DE62700202700667972744,swift:HYVEDEMM,ref,č.
CZ-2018-05-14-172353818-KS-CB na účet majitele be2 S.a.r.l, UniCreditBank-HypoVereinsbank Muenchen Kardinal-Faulhaber-Str.3, Germany. Částka dojde na účet be2 S.a.r.l. do 2 - 3 dnů, jde jen o správné přiřazení plátce k profilu hparova@gmail.com. Nyni jsem opět obdržela požadavek,nechť autorizuji svou kartu k platbě, která již mezitím proběhla a je na cestě. Pokud společnost strhává částku 2247,- Kč,stanovila to takto v VOP (ne sumou)ale někde při platbě PREMIUM, nezbývá než zaplatit,protože jsme si toho bohužel my, zákazníci nevšimli. domnívám se, že kdyby při registraci byly jasnější podmínky, ceníky stále k nahlédnutí,jasné výpovědní lhůty a společnost se zákazníky komunikovala, předešlo by se mnoha problémům a nedorozuměním. Popsala jsem proces,snad to těm, kteří si neví rady, pomůže.
Děkuji
Produkt placená služba 1 měs. PREMIUM, automatické prodlužování placené služby
Potvrzení zaslané výpovědi.Potvrzení došlé platby na UniCreditBank. Zrušení a smazání profilu, ukončení služby.Mé placené členství trvá do 9.8.2018. Nemám již zájem o službu a již ji nebudu využívat, akceptuji zaplacenou částku ve výši 2527 Kč (2247 Kč+pokuta za prodlení platby 280 Kč, dle GDPR uplatňuji právo být vymazán a odvolávám souhlas se zpracováním dat, jakožto i jejich poskytování 3-tím osobám a ukládání mých údajů na nosičích dat.
Děkuji
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: SNSSNG70
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek a Zákaznický servis Singles50.
Dobrý den,
po zaplacení požadovaného navýšeného poplatku o pokutu 280 Kč na částku 2527 Kč mi společnost
be2 S.a.r.l zaslala následující vyjádření na mou e-mailovou adresu hparova@gmail.com
Společnost mi umožnila smazat můj profil po úhradě poplatku v souladu s jejími Všeobecnými obchodními podmínkami. Profil jsem okamžitě smazala.
Prémiové členství bude ukončeno 15.8.2018
Zaslala jsem doporučenou písemnou výpověď služby včetně odvolání souhlasu se zpracováním mých osobních dat. Obě zúčastněné strany si potvrdily vzájemné vyrovnání závazků (nyní pouze řeším problém s platbou "Chargeback", díky níž jsem dostala navýšení o dluh ve výši 280 Kč.
be2 S.a.r.l potvrdila, že členství již nebude obnovené a nebudou požadovány žádné další platby.
Závěrem mi bylo poděkováno za využité služby.
Před tím, než tuto stížnost uzavřu bych velmi ráda poděkovala všem svým pomocníkům, svému velmi schopnému právníkovi a v neposlední řadě pracovníkům tohoto portálu, který je ochoten pomáhat a chránit, a všem osobám, které mi v této situaci byly nápomocny.
Celá tato situace vzniká, že neznáme způsob podnikání a VOP společnosti.
Děkuji za spolupráci paní Hájkové za vyřešení mé záležitosti a potvrzení výpovědi. Přeji všem mnoho úspěchů a doporučuji si vzájemně vysvětlit situaci.
Ing. Helena Párová
NÍŽE VIZ ZASLANÁ POTVRZENÍ A STANOVISKO SPOLEČNOSTI be2 S.a.r.l.
na můj e-mail
Snad toto i ostatním zákazníkům pomůže:
----------------------------------------------------------------------
be2 collections
15. 5. (před 1 dnem)
komu: mně
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Platba dlužného poplatku byla již přijatá a zaevidovaná.
Automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla zrušena. Vaše VIP členství již nebude automaticky prodloužené.
Pokud si budete přát svůj profil definitivně smazat, učiňte tak prosím prostřednictvím následujícího postupu (respektive v dané souvislosti kontaktujte naše Zákaznické centrum):
Svůj profil můžete smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie a pak na možnost "Nastavení". V sekci "Vaše členství" zvolte možnost "Smazat můj profil".
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Email: collections@be2.com
-------------------------------------------------------------------------
DALŠÍ E-MAILOVÁ ZPRÁVA ZE STRANY be2 S.a.r.l.na e-mail hparova@gmail.com
-------------------------------------------------------------------------
Customer Service
16:48 (před 22 hodinami)
komu: mně
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 15/08/2018
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
----------------------------------------------------------------------------
Velice si vážíme poděkování spotřebitelky a také ji děkujeme za využití naší služby. Na základě jejího posledního příspěvku stížnost uzavíráme.