Společnost


Fér energie s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23543Smlouva po telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2018, před 7 lety

Mária Kučerova

Znění stížnosti

Vážení

Uvedená firma nám zaslala fakturu za deaktivační poplatek za porušení přihlášky k výběrovému řízení v hodnotě 5000,-Kč.
Ani ja ani manžel jsme si není vědomi že by jsme se po telefonu s někým dohodli na smlouvě což jsem jim napsala a požádala je o z á z n a m
h o v o r u kde jsme jim souhlas dali.
Faktura je splatná 16.5.2018 a do dnešního dne nám záznam o hovoru neposlali.
Nevím zda mam uvedenou fakturu platit aby se nedostala až do exekuce protože jsem si není vědoma o uzavřeni smlouvy. Nechápu ve svých 69 letech(manžel 71 let) že může byt platná smlouva i když ten druhý si není vědomý že dal souhlas .

Je pravda ,že poslali smlouvu asi v březnu(je bez datumu),ale protože máme smlouvu s jinou firmou, tak ve svých 69 letech jsem ji nevěnovala pozornost.
Kdybych jsme věděli o telefonické dohodě tak by jsem ji asi poslala podepsanou smlouvu spět. Protože ani ja ani manžel jsme si není vědomi anebo že jsme už staří musíme platit?
Mária Kučerová


Požadované řešení

Jsem v právu ja nebo Fer energie


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2018 08:50, před 7 lety

Pokud si je spotřebitelka jistá, že neprojevila po telefonu souhlas se smlouvou, pak doporučujeme obrátit se na společnost s tím, že žádná smlouva uzavřena nebyla. Pokud by společnost chtěla tvrdit opak, je na ní, aby takovou skutečnost prokázala případně i v rámci soudního sporu. Doporučujeme takové vyjádření spotřebitele zaslat na adresu společnosti nejlépe poštou doporučeně s dodejkou.

Pokud by však smlouva po telefonu uzavřena byla, je zapotřebí jí řádně vypovědět nebo odstoupit od této smlouvy, pokud ještě neuplynula 14 denní lhůta od uzavření smlouvy dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Pokud lhůta pro odstoupení od smlouvy uzavřené prostřednictvím telefonu již uplynula, pak je nutné smlouvu řádně vypovědět dle podmínek ve smlouvě uvedených.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 23:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.