Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#23544UPC - Neoprávněné zastavení služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2018, před 7 lety

Petr Jeníček

Znění stížnosti

Dobrý den,
společnost UPC požaduje platbu za září 2014. 4.5.2018 jsem poslal reklamaci na promlčený nárok na platbu z důvodu promlčecí lhůty 3roky. Nicméně dnes 15.5.2018 došlo k odpojení služeb a podle vyjádření zákaznické linky do doby vyřízení reklamace. Služby UPC jsou dále hradím bez problému.
Děkuji za vyřízení.

Jeníček


Produkt

UPC- internet


Požadované řešení

Zapojení služeb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2018 09:41, před 7 lety

Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Obecně platí, že promlčecí lhůta trvá tři roky ode dne, kdy právo mohlo být uplatněno poprvé, v souladu s ustanovením § 629 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "OZ"). Doporučujeme argumentovat zmíněným promlčením, které je nutné namítnout i v případném sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2018 16:16, před 7 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klienta podrobně zabývala. Po provedeném šetření byl klientovi včetně omluvy vysvětlen vznik nedoplatku na odkoupeném zařízení. Vzhledem k tomu, že klient tento nedoplatek dobrovolně uhradil a služby byly zapojeny, společnost UPC věří, že stížnost klienta byla uspokojujícím způsobem vyřešena.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 11:34, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2018 10:14, před 6 lety


Petr Jeníček

Uhrazení dlužné částky nebylo úplně dobrovolné, protože došlo k odpojení odebíraných služeb v době reklamace. Přesto, že všechny platby za odebírané služby jsou řádně placeny. Platbu jsem provedl s dodatkem, že na reklamaci trvám.
Děkuji
Jeníček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2018 10:54, před 6 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klienta důkladně zabývala. Během šetření bylo zjištěno, že klient všechny nedoplatky již uhradil. Klientovi byly veškeré důvody související s nedoplatkem podrobně vysvětleny a zároveň mu byl odúčtován nedoplatek za odpojení služeb.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2018 08:18, před 6 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2018 23:19, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.