Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
společnost UPC požaduje platbu za září 2014. 4.5.2018 jsem poslal reklamaci na promlčený nárok na platbu z důvodu promlčecí lhůty 3roky. Nicméně dnes 15.5.2018 došlo k odpojení služeb a podle vyjádření zákaznické linky do doby vyřízení reklamace. Služby UPC jsou dále hradím bez problému.
Děkuji za vyřízení.
Jeníček
UPC- internet
Zapojení služeb.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Obecně platí, že promlčecí lhůta trvá tři roky ode dne, kdy právo mohlo být uplatněno poprvé, v souladu s ustanovením § 629 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "OZ"). Doporučujeme argumentovat zmíněným promlčením, které je nutné namítnout i v případném sporu.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klienta podrobně zabývala. Po provedeném šetření byl klientovi včetně omluvy vysvětlen vznik nedoplatku na odkoupeném zařízení. Vzhledem k tomu, že klient tento nedoplatek dobrovolně uhradil a služby byly zapojeny, společnost UPC věří, že stížnost klienta byla uspokojujícím způsobem vyřešena.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Uhrazení dlužné částky nebylo úplně dobrovolné, protože došlo k odpojení odebíraných služeb v době reklamace. Přesto, že všechny platby za odebírané služby jsou řádně placeny. Platbu jsem provedl s dodatkem, že na reklamaci trvám.
Děkuji
Jeníček
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klienta důkladně zabývala. Během šetření bylo zjištěno, že klient všechny nedoplatky již uhradil. Klientovi byly veškeré důvody související s nedoplatkem podrobně vysvětleny a zároveň mu byl odúčtován nedoplatek za odpojení služeb.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.