Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
ZDRAVIM 1 KG TAK HNED PRNI DEN AKCE JSEM VAŠIM ZAKAZNIKEM JIŽ NEKOLIK LET ALE POKAŽDE JAK JE V AKCI KAVA JIHLAVANKA PŘIJEDOU VIETNAMI A JE PO AKCI PRODAVAČKY JIM PRODAJI CELE KRABICE JIHLAVANKY A NA OSTETNI ZAKAZNIKY NEZBIDE NIC A ANI DRUHY DEN ŽADNE KAFE NENI MYSLIM SI ŽE SE UVADI JEN 3 KUSY NA OSOBU TAK JAK VLASTNE TO KDYŽ PŘIJEDE VIETNEMEC ANAKLADA TO TRANSITU CELE KRABYCE JIHLAVANY
NAVRH ŘEŠENI
BYLO BY DOBRE ABY SE DODRŽOVALO TO CO JSTE SAMI ZADALI ATO JEN UDANY POČET NA JEDNU OSOBU
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.