Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23548Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2018, před 7 lety

Kateřina Mašíková

Znění stížnosti

Dobrý den, až nerada musím se ozvat z davu a upozornit vás na nehorázné chování jednoho z řidičů PPL a to p. Koleček. Opakovaně není schopen doručit balík domů a přednostně dodává balíky do nejbližšího parcelshopu. Omlouvám se ale přijde vám normální zaslat sms "dnes vám budeme doručovat balík mezi 9-11 v 9:28hod. ? Dále pokud pán tak vytrvale stojí před domem a snaží se balíček předat jak tvrdí proč tedy není schopen vytočit telefonní číslo a zavolat? Nebo třeba alespoň zazvonil? Není to poprvé co jsem slyšela že má s tím řidičem také někdo problém. A Ano pan ridič tomu nasadil korun když při sms konverzaci nakonec připsal: "ano dneska jsem o dal rovnou na KTM protože jsem tam zase nechtel jet opet zbytecne...atd
Omlouvám se, ale takové chování již vážně nehodlám tolerovat. Pán tvrdí že není problém vyjet si přehled předešlých objednávek a zjistit kolikrát pro něj bylo nemožné doručit balíček. Prosím já s tím problém nemám a ano někdy se opravdu stane se že nemáte možnost balíček převzít, ale jak máte vědět že se vám jej někdo snažil doručit když u vás vlastně ani nebyl nebo nebyl schopen zmáčknout zvonek??? Ještě jednou bych tímto panu Kolečkovi ráda poděkovala za zpříjemnění dnešního dne


Produkt

balik 40593912252


Požadované řešení

Nemám potřebu vracet peníze, nebo měnit zboží za jiné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2018 10:50, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 23:21, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.