Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, až nerada musím se ozvat z davu a upozornit vás na nehorázné chování jednoho z řidičů PPL a to p. Koleček. Opakovaně není schopen doručit balík domů a přednostně dodává balíky do nejbližšího parcelshopu. Omlouvám se ale přijde vám normální zaslat sms "dnes vám budeme doručovat balík mezi 9-11 v 9:28hod. ? Dále pokud pán tak vytrvale stojí před domem a snaží se balíček předat jak tvrdí proč tedy není schopen vytočit telefonní číslo a zavolat? Nebo třeba alespoň zazvonil? Není to poprvé co jsem slyšela že má s tím řidičem také někdo problém. A Ano pan ridič tomu nasadil korun když při sms konverzaci nakonec připsal: "ano dneska jsem o dal rovnou na KTM protože jsem tam zase nechtel jet opet zbytecne...atd
Omlouvám se, ale takové chování již vážně nehodlám tolerovat. Pán tvrdí že není problém vyjet si přehled předešlých objednávek a zjistit kolikrát pro něj bylo nemožné doručit balíček. Prosím já s tím problém nemám a ano někdy se opravdu stane se že nemáte možnost balíček převzít, ale jak máte vědět že se vám jej někdo snažil doručit když u vás vlastně ani nebyl nebo nebyl schopen zmáčknout zvonek??? Ještě jednou bych tímto panu Kolečkovi ráda poděkovala za zpříjemnění dnešního dne
balik 40593912252
Nemám potřebu vracet peníze, nebo měnit zboží za jiné.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.