Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.1.2014 jsem se registrovala na internetových stránkách eveline.cz. Po přihlášení mého nového zákaznického čísla jsem si poslala objednávku v hodnotě 587,25Kč i s poštovným. Následně mi přišlo na mail potvrzení objednávky s číslem účtu 2300138844/2010, na který mám poslal peníze pod v.s.134860 s tím, že ihned po připsání peněz na účet bude zásilka okamžitě expedována. Do dnešního dne zboží nemám. Několikrát jsem psala maily, na které mi nebylo odepsáno a ani tel. číslo není dostupné.
Byla bych ráda, kdyby se mnou firma komunikovala a buďto mi poslala zpět mé peníze a nebo odeslala balík jak slíbila.
Vrácení peněz, nebo odeslání objednaného zboží
|
Tweet |
V případě, že není zboží na základě objednávky dodáno, i přes to, že bylo placeno předem, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy a žádat vrácení uhrazených kupních částek.
Vzhledem k počtu stížností stejné povahy na výše uvedenou společnost, doporučujeme podat trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.