Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#2355Zaplacené, nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2014, před 11 lety

Veronika Hudecová

Znění stížnosti

Dne 30.1.2014 jsem se registrovala na internetových stránkách eveline.cz. Po přihlášení mého nového zákaznického čísla jsem si poslala objednávku v hodnotě 587,25Kč i s poštovným. Následně mi přišlo na mail potvrzení objednávky s číslem účtu 2300138844/2010, na který mám poslal peníze pod v.s.134860 s tím, že ihned po připsání peněz na účet bude zásilka okamžitě expedována. Do dnešního dne zboží nemám. Několikrát jsem psala maily, na které mi nebylo odepsáno a ani tel. číslo není dostupné.
Byla bych ráda, kdyby se mnou firma komunikovala a buďto mi poslala zpět mé peníze a nebo odeslala balík jak slíbila.


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo odeslání objednaného zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2014 15:22, před 11 lety

V případě, že není zboží na základě objednávky dodáno, i přes to, že bylo placeno předem, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy a žádat vrácení uhrazených kupních částek.
Vzhledem k počtu stížností stejné povahy na výše uvedenou společnost, doporučujeme podat trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 20:52, před 11 lety

Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.