Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dnes při kontrole sveho bankovního účtu jsem zjistila
, ze tam mam mene penez, nez bych mela mit. Proto jsem ihned volala do banky, abych zjistila co se stalo. Se svym bankéřem jsme po chvili zjistili, ze spolecnost be2 si uctovala zhruba 2300 Kč za jakési VIP členství , které ani nevyuzivam. Dost me to pohorsilo a tak jsem hledala nejaky kontakt, kde se informovat u spolecnosti ohledně meho členství. A tak jsem narazila na spoustu příspěvku, kde maji ostatni klienti stejny problem. Jsem velice naštvaná, jelikoz jsem si profil be2 založit na zkousku zdarma a vlastne jsem ho ani nevyuzila , bylo to jen z chvilkove zvědavosti. Ohledně účtování poplatku mi spolecnost absolutně nedala vedet, což považuji za protiprávní !!!! Muj bankéř mi rekl, ze se částku zkoušeli strhavat nekolikrat - ja tedy nevim, Ale kdyz nejde částka strhnout, tak by se mel kontaktovat majitel účtu !!! Což ovšem spolecnost neudelala. Chci se zeptat, jak nejlepe vypovědět smlouvu a zrušit členství ? Mam strach, ze mi budou zase neco účtovat ! Poslala jsem v příloze prohlášení o zrušeni členství na zákaznícky servis be2 - odepsali, ze odpoví do 3 pracovních dnů. Je možné pro to udelat vice ? Chci uz od toho mit klid. Je moznost, ze se mi penize vrátí ?
Dekuji
S pozdravem
JV
Zrušeni členství a popripade vracení penez
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: KR4QDF13
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 28/03/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
........................
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 28/07/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den,
Děkuji za všeobecné informace. Nejde tedy zrušit členství ihned ? Kolik mě to tedy bude ještě stát? Nemam totiž žádné informace co jsem si zaplatila a jaká je měsíční splátka ? Divala jsem se na cenu vašeho členství a částka, která mi byla stržena mi nesedí! Chapu, že z hlediska mezer v legislativě nejednáte protiprávně, avšak z hlediska morálního je to co provádíte opravdu zavržení vhodné! Pouze mk od Vás na email chodí neustálé informace, o novych lidech na mém profilu, ale informace o Prodlužování VIP účtu žádná ! Navíc ani nejake info o provedení stržení platby z Vaši strany !
Můžete mi poskytnout nejake potvrzeni o zrušeni účtu ! Bohuzel ze zákaznické podpory se mi nedostalo zatim odpovědi, a tak bych raději mela nejake potvrzeni , aby nedošlo v budoucnosti k nějaké dalsi podpasovce z vaši strany:)
Kdy a jak probiha platba za VIP členství a v jaké výši ?
Proc to bude ukončeno az k 7. Mesici ?
S pozdravem
JV
ID: KR4QDF13
Dobrý den.
V rámci předešlého komentáře z 16/05/2018 Vám bylo potvrzené, že Vaše Prémiové členství NEBUDE po 28/07/2018 (tj. datum, do kterého je Vaše stávající Prémiové členství uhrazené), prodloužené - profil samotný můžete vymazat kdykoliv, a to dle postupu, uvedeného taktéž v rámci předešlého komentáře:
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den,
A mohu poprosit o zaslání potvrzeni ukončení členství na email, abych to mela oficiálně ?
Dále jsem se jeste nedozvedela, kolik VIP členství stoji a proc jste mi nezaslali informace o prodlužování členství ?
Už mi tedy nebudou žádné finance strhávany z meho účtu ?
S pozdravem
JV
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.
ID: KR4QDF13
Dobrý den.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi, které jsme zaslali také na Váš email.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 28/07/2018
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
Děkuji za potvrzeni zrušeni členství na email.
Nyní považuji naši spolupráci za uzavřenou !
S pozdravem
JV
Na základě výše uvedených skutečností stížnost uzavíráme.
Hodnocení: