Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost je vlastníkem nemovitosti č.p. 973 na Smíchově a celý dům pronajímá a provozuje v něm hotel. Hoteloví hosté se chovají naprosto bez pravidel, do nočních až ranních hodin běhen celého týdne se zdržují na terase a ve vnitrobloku a narušují značně občanské soužití. Kontaktní osoba na booking.com se odmítla představit a položila telefon.
hluk
okamžité sjednání nápravy
|
Tweet |
Pokud hosté hotelu pravidelně narušují svým chováním noční klid, který obecně platí od 22:00 večer do 06:00 ráno a bývá obsažen v obecních vyhláškách, lze kontaktovat policii ČR.
Rovněž se lze obrátit i na krajskou hygienickou stanici, která změří míru hluku. Pro ten jsou vládou dány přísné limity (denní hluk 6:00 do 22:00 40 decibelů, noční hluk 22:00 do 6:00 30 dB. Hluk pocházející ze zpěvu, hudby a řeči má speciální limit 35 dB ve dne a 25 dB v noci. Pro venkovní hluk je stanoven limit o trochu vyšší: 50 dB ve dne a 40 dB v noci).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.