Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
v prodejně jsem zakoupil tablet zn.Samsung Galaxy TAB 2 a to v červenci roku 2013. V lednu 2014 přestalo u tabletu fungovat odemykání displeje obrazovky a občas se sekal. Zboží jsem reklamoval na prodejně. Přístroj byl prodejnou poslan do servisu spol.Brix,která zaslala vyjádření, že v přístroji byla neyjištěná kapalina a přístroj z oxidoval. Přístroj však nikdy do kontaktu s vodou ani jinou látkou nepřišel. Navíc by se zavada neprojevovala tímto způsobem.S reklamací jsem nesouhlasil,ale na prodejně se se mnou už dále odmítali bavit
Samsung Galaxi TAB2 7"
Posouzení problemu u jiného servisu a správné vyřešení reklamace. nebo raději vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že by byla vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, bylo by povinností prodejce prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vady dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku. Prodejce by měl v případě zamítnutí reklamace dodat písemné odůvodnění. V případě, že s ním kupující nesouhlasí, má možnost kontaktovat soudního znalce, který by vadu a její příčinu posoudil. Pokud by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok na proplacení nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.
Společnost EURONICS ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.