Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23564Odstúpenie od zmluvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2018, před 7 lety

Kristína Pavelková

Znění stížnosti

Včera 14.5.2018 som podala Odstúpenie od zmluvy na mejl spoločnosti zakaznicky-servis@be2.sk. Nebola mi doručená odpoveď, tak som dnes 15.5.2018 opätovne zaslala Odstúpenie od zmluvy, ktoré je v 14 dňovej lehote,nakoľko som poplatok zaplatila 14.5.2018 aj faktúra mi bola poslaná 14.5:2018.
Objednala som si na jeden mesiac Premium účet cca za 2,50 eur, z účtu mi strhli sumu 9.96 eur na 3 mesiace. V tomto smere som bola uvedená do omylu.

Dobrý deň,

opätovne podávam Odstúpenie od zmluvy, ktoré som zaslala včera tj.14.5.2018, nakoľko mi neprišla žiadna reakcia.

Tento mejl sa jeho doručením považujte za Odstúpenie od zmluvy do štrnástich dní podľa Všeobecných obchodných podmienok.



Vec: Odstúpenie od zmluvy

Adresa poskytovateľa služby:
be2 S.à.r.l.
Služby zákazníkom / ukončenie
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Luxemburg
Fax:+421 233010359
mejl: zakaznicky-servis@be2.sk


Týmto s okamžitou platnosťou, to jest dňa 14.5.2018, požadujem okamžité odstúpenie od uzatvorenej zmluvy a zrušenie Premium členstva aktivované dňom, to jest 14.5.2018 a následné zrušenie celého môjho profilu Tina 33. V prípade naúčtovania ďalších poplatkov žiadam o ich okamžité vrátenie. Štrnásťdňová lehota na Odstúpenie od zmluvy je zachovaná a preto žiadam vrátenie zaplateného poplatku vo výške 9,96 eur.
Odôvodnenie: Bola som uvedená do omylu a z účtu bola strhnutá niekoľkonásobne vyššia suma ako bola uvedená v položke. Aktivovala som si službu Premium účet na jeden mesiac za cca2,50 eur a z účtu mi bolo strhnutých 9,96 eur na tri mesiace, ktoré som si neaktivovala!!!


Profil: Tina 33
Dátum uzatvorenia: 14.5.2018 (zaplatenie poplatku)
Email: kikuska18@centrum.sk
Krajina: Slovensko

Ďalej žiadam o následné vymazanie všetkých mojich osobných údajov a zrušenie celého môjho profilu Tina33.
Zároveň Vás žiadam o písomné potvrdenie o ukončení zmluvného vzťahu medzi mnou a spoločnosťou be2 S.à.r.l. emailom, že dané zrušenie prebehlo v poriadku a naďalej sa nebudú strhávat žiadne financie z môjho účtu a nebude prebiehať žiadne vymáhanie dlhov, ktoré by vznikli v budúcnosti. Toto Odstúpenie sa považuje za absolútne zrušenie zmluvného vzťahu a moja osoba nebude so spoločnosťou be2 S.à.r.l. viazaná v žiadnom smere a nevzniknú mi voči tejto spoločnosti žiadne ďalšie náklady.
Keďže spoločnosť be2 si vyhradzuje 3 dni na samotné reakcie zákazníckeho servisu, aj touto formou chcem spoločnosť informovať, že som jednoznačne a vyslovene podala Odstúpenie od zmluvy (zrušenie Premiového účtu) v dostatočnom predstihu, tj.14 dní (štrnásť dní) od doručenia faktúry a uzatvorenia zmluvy, týmto je moja výpoveď považovaná za včasnú a v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Akékoľvek predĺženie členstva, či stiahnutie akýchkoľvek financií (peňazí) z môjho účtu bude v rozpore s mojou včasnou výpoveďou a proti Všeobecným obchodným podmienkam.

Ďakujem za okamžité vybavenie môjho odstúpenia a zaslanie potvrdenia o ukončení zmluvného vzťahu

S pozdravom
Tina 33


Produkt

Premium účet


Požadované řešení

Týmto žiadam o okamžité Odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí 9,96eur, ktoré mi boli strhnuté za služby, ktoré som si neobjednala. Nakoľko je moje Odstúpenie od zmluvy v lehote štrnásť dní a v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami, podľa ktorých je možné odstúpiť od zmluvy v štrnásťdňovej lehote a vrátenie peňazí v plnej výške. Žiadam, aby z môjho účtu viac neboli strhávané žiadne financie.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2018 12:45, před 7 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2018 15:43, před 7 lety

ID: 6R2YJF93


Dobrý den.

Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 9.96 EUR ke dni 17.05.2018 refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.5.2018 14:13, před 7 lety


Kristína Pavelková

Dobrý deň,
prijatím môjho Odstúpenia od zmluvy 14.5.2018 prišlo k zrušeniu zmluvného vzťahu a týmto moja osoba nebude so spoločnosťou be2 S.à.r.l. viazaná v žiadnom smere a od prijatia Odstúpenia t.j.14.5.2018, mi nevzniknú voči tejto spoločnosti žiadne ďalšie náklady.

Ku 17.5.2018 mi bola na účet vrátena suma 9,96 Eur.
Môj profil som vymazala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2018 12:48, před 7 lety

ID: 6R2YJF93


Dobrý den.

Případ byl vyřešen, prosíme o uzavření. Potvrzujeme, že profil byl smazán.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2018 08:45, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.6.2018 14:16, před 7 lety


Kristína Pavelková

Hodnocení: