Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
stále více výrobků řetězce Kaufland nacházím bez českého nápisu. Proč ta změna? Český člověk již vám nestojí za český nápis na výrobku? (např. těstoviny, olej....)
S pozdravem
zatím ještě váš zákazník.
České nápisy, jako tomu bylo dříve. Měli byste si svých zákazníků vážit. Každému není 20let a neučil se jazyky. Navíc důchodci si asi těžko přečtou popisky na zadní straně výrobku.
|
Tweet |
Nezbytné údaje v českém jazyce musíme najít na každé balené potravině. Mohou být natištěny přímo na obalu nebo na pevně připojeném štítku.
Dozor nad dodržováním právních předpisů týkajících se správného označování potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Podnět může spotřebitel předat či zaslat v písemné podobě nebo jeho obsah zkopírovat do příslušného formuláře přímo na internetových stránkách Státní zemědělské a potravinářské inspekce. Orgán dozoru provede na základě podaného podnětu vždy vlastní šetření a teprve na základě jeho výsledku podnikne potřebná opatření.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.