Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#23565Popis výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2018, před 7 lety

Dana Ryglová

Znění stížnosti

Dobrý den,

stále více výrobků řetězce Kaufland nacházím bez českého nápisu. Proč ta změna? Český člověk již vám nestojí za český nápis na výrobku? (např. těstoviny, olej....)


S pozdravem

zatím ještě váš zákazník.


Požadované řešení

České nápisy, jako tomu bylo dříve. Měli byste si svých zákazníků vážit. Každému není 20let a neučil se jazyky. Navíc důchodci si asi těžko přečtou popisky na zadní straně výrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2018 08:22, před 7 lety

Nezbytné údaje v českém jazyce musíme najít na každé balené potravině. Mohou být natištěny přímo na obalu nebo na pevně připojeném štítku.

Dozor nad dodržováním právních předpisů týkajících se správného označování potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Podnět může spotřebitel předat či zaslat v písemné podobě nebo jeho obsah zkopírovat do příslušného formuláře přímo na internetových stránkách Státní zemědělské a potravinářské inspekce. Orgán dozoru provede na základě podaného podnětu vždy vlastní šetření a teprve na základě jeho výsledku podnikne potřebná opatření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2018 08:37, před 7 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2018 10:37, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2018 14:43, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.