Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 20.4.2018 jsem obdržela vyúčtování služeb spojených s bydlením za období roku 2017 .
Dnes 15.5. jsem navštívila klientské centrum Resimodo s tím ,že si zažádám o přeposlání mého přeplatku na můj bankovní účet.
Zaměstnankyně mě odbyla tím ,že si ho společnost ponechá do června a tím i zaplatím nájem.
Po dobu tří let mého bydlení pod tuto společností se nestalo abych nezaplatila včas nájem,naopak se stalo několikrát že jsem platila i za dva měsíce předem.
Po mém naléhání paní nakonec vytáhla žádanku k vyplnění.
Tu jsem vypsala ,ale musím údajně čekat až zaplatím nájem za červenec.
Nemyslím si, že takový zákon existuje.Můžete mi prosím poradit co dál?
Děkuji
Petridisová
Jakým způsobem mohu urychlit vrácení mého přeplatku
|
Tweet |
Podle § 7 odst. 3 zákona, kterým se upravují některé otázky související s poskytováním plnění spojených s užíváním bytů a nebytových prostorů v domě s byty, provede pronajímatel a nájemce finanční vyrovnání v dohodnuté lhůtě, nejpozději však ve lhůtě 4 měsíců ode dne doručení vyúčtování nájemci.
Pokud pronajímatel výše uvedenou povinnost nesplní, je povinen dle § 13 odst. 1 uvedeného zákona zaplatit nájemci smluvní pokutu. Není-li smluvní pokuta mezi nájemci a pronajímatel ujednána, činí výše pokuty dle § 13 odst. 2 uvedeného zákona 50 Kč za každý započatý den prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.