Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23568Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2018, před 7 lety

Petra Matoušková

Znění stížnosti

Dobrý den, na základě telefonického rozhovoru Vám zasílám veškerou komunikaci naší doposud nevyřízené reklamace s ČSA.
S pozdravem
Matoušková Petra
ČSA - online kontaktní formulář

Vážená paní, pane
Vaš požadavek byl předán ke zpracování a bude vyřízen v souladu s právními předpisy v nejkratším možném termínu. Děkujeme za vložení požadavku.
------------------------------------------

Vyberte oblast dotazu: Zpožděný let
Oslovení: Paní
Jméno: Petra
Příjmení: Matoušková
Telefon: 775595196
E-mail: matovci@seznam.cz
Ulice: Vlaštovčí
Číslo popisné: 732/7
PSČ: 46001
Město: Liberec 1
Země/území: Česká republika
Datum letu: 04/02/2018
Číslo letu: OK722
Rezervační kód / Booking ref.: O6K28O
Číslo letenky (TKT, ETKT): 0642412603414
Text Vaší zprávy: Dobrý den, vzhledem k zpoždení Vašeho letu do Milána jsme přišli o celou dovolenou, jelikož jsme nestlihli navazující let na Mauricius. Zásíláme v příloze vzniklé škody, které jsou : dvě letenky Miláno - Mauricius a zpět v hodnotě 25 456 Kč, dvě letenky ČSA Praha - Miláno a zpět v hodnotě 3 609 Kč, cesta Liberec - Praha - Liberec 2x dohromady 520 km (x6 Kč amortizační kilometr a to jest 3 120 Kč), záloha na ubytování v hodnotě 50 eur a cestovní pojištění v hodnotě 1 928 Kč. Žádáme o náhradu způsobené škody. V případě dotazů volejte na 602 422 264.

Název banky: Air bank
Kód banky: 1391068014/3030
Jméno nebo název příjemce platby: Petra Matoušková
Země/území banky: Česká republika
Město banky: Liberec


Produkt

číslo letu OK722, datum odletu 4.2.2018, rezervační kod O6K28O


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2018 08:05, před 7 lety

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Dle tohoto nařízení má cestující právo v případě zpoždění letu na vzdálenost 1500 km a kratší na náhradu škody ve výši 250 EUR za situace, kdy byl let zpožděn o více jak dvě hodiny. S tímto požadavkem by se měla spotřebitelka obrátit přímo na leteckého dopravce.

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví (ÚCL), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6. Stížnost ÚCL je dostupná na stránkách www.caa.cz a je možné ji podat i prostřednictvím elektronické pošty na adresu caa@caa.cz nebo podatelna@caa.cz.

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.