Společnost


European Appliances Czech spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23571Nefunkčnosť Whirpool systému

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2018, před 7 lety

Barbora Slezakova

Znění stížnosti

Dobrý deň,

Objednali sme si cez e-shop Whirpoolu myčku na riad,8.3.2018 sme za ňu zaplatili.Do týždna nám mala byt doručená,ale ani po 2 týždnoch sa nám nikto neozýval.Nakoniec nám ju doručili.Bohužial,NEFUNKČNÚ.Najhoršie na tom je to,že po 2 mesiacoch riešenia a neustále telefonovania,nám nikto neni schopný poradiť a vyriešit túto situácia.Chceli sme vymeniť myčku za nový kus,neveríme produktu ktorý nefunguje od samého začiatku.Volali sme najprv na Vašu infolinku.Bohužial pani,,ktoré tam pracujú su úplne nekompetentné a nevedeli nám v ničom poradiť,ani nám dat kontakt na nejakú kompetentnú osobu.Museli,sme čakat do 10.4.,pretože mala nastať zmena sýstemu.Ani po tejto zmene systému sa nič nezmenilo,3 tyždne komunikujem s p.Dehnerom,ktorý sa stále na niečo vyhováral,že to viazne u technika,atď... Po 3 týždnoch mi oznámil,že Váš sýstem to neumožnuje...Máme sa obrátit na predajcu,aby nám vratili peniaze,len problém je,že sme to objednávali cez eshop.Je niekto schopný túto situáciu vyriešit? Neviem,už na koho sa mam obrátit.V živote som sa nestretla s horším zákaznickym servisom jak vo Whirpoole.Zajtra podávam stiažnosť na obchodnú inšpekciu,pretože toto by sa nemalo diať a ešte nie u takej firmy.


Produkt

Cislo.objednávky: 2045 486 332.Vedená je na meno Jan Antolík ( Chomutov )


Požadované řešení

Chcem vymeniť produkt alebo vrátiť peniaze.Hlavne chcem už po 2 mesiacoh funkčnú myčku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2018 08:41, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Za tyto vady je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, že k vyřizování reklamace byla určena třetí osoba (dodavatel, servisní středisko, atd.). Vymáhat všechny nároky je proto nutné po osobě, u které byla věc zakoupena.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 23:16, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.