Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň,
Objednali sme si cez e-shop Whirpoolu myčku na riad,8.3.2018 sme za ňu zaplatili.Do týždna nám mala byt doručená,ale ani po 2 týždnoch sa nám nikto neozýval.Nakoniec nám ju doručili.Bohužial,NEFUNKČNÚ.Najhoršie na tom je to,že po 2 mesiacoch riešenia a neustále telefonovania,nám nikto neni schopný poradiť a vyriešit túto situácia.Chceli sme vymeniť myčku za nový kus,neveríme produktu ktorý nefunguje od samého začiatku.Volali sme najprv na Vašu infolinku.Bohužial pani,,ktoré tam pracujú su úplne nekompetentné a nevedeli nám v ničom poradiť,ani nám dat kontakt na nejakú kompetentnú osobu.Museli,sme čakat do 10.4.,pretože mala nastať zmena sýstemu.Ani po tejto zmene systému sa nič nezmenilo,3 tyždne komunikujem s p.Dehnerom,ktorý sa stále na niečo vyhováral,že to viazne u technika,atď... Po 3 týždnoch mi oznámil,že Váš sýstem to neumožnuje...Máme sa obrátit na predajcu,aby nám vratili peniaze,len problém je,že sme to objednávali cez eshop.Je niekto schopný túto situáciu vyriešit? Neviem,už na koho sa mam obrátit.V živote som sa nestretla s horším zákaznickym servisom jak vo Whirpoole.Zajtra podávam stiažnosť na obchodnú inšpekciu,pretože toto by sa nemalo diať a ešte nie u takej firmy.
Cislo.objednávky: 2045 486 332.Vedená je na meno Jan Antolík ( Chomutov )
Chcem vymeniť produkt alebo vrátiť peniaze.Hlavne chcem už po 2 mesiacoh funkčnú myčku.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Za tyto vady je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, že k vyřizování reklamace byla určena třetí osoba (dodavatel, servisní středisko, atd.). Vymáhat všechny nároky je proto nutné po osobě, u které byla věc zakoupena.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.