Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Můj nový mobilní telefon iPhone mi tak trochu zlobil s připojením na Wifi a tak jsem jej ještě před ukončením záruky zareklamoval, jen že to byla chyba, opravce Britex (bohužel jediný smluvný opravce pro mobilní operátory) mi jej neopravil a vyřešil to výměnou za údajně nový kus (bez orig.zabalení, bez folie, bez jakékoli pečetě novoty) a tento se mi již během prvního měsíce neustále vypínal a dobíjení bylo problematické až vypadl úplně, pochopitelně jsem jej reklamoval a to už neřešili výměnou, ale mi jej vrátili s neuznanou reklamací, že jsem si neodborným zásahem sám znehodnotil a tudíž porušil reklamační podmínky, já jej pochopitelně pouze zapojoval do nabíječky jako ten můj první původní, který byl skutečně nový a který jsem neměl reklamovat a měl bych jej dodnes, nyní nemám žádný, obrátil jsem se na SOS a ti s mimosodním řešením neuspěli, soudní znalec mi potvrdil že se to těžko obhájí.......není na mobilu ani škrábeneček, ale jsem bezradný........na internetových diskuzích nejsem jediný s podobným problémem, poraďte mi jak dále, děkuji, švec
iPhone 4S
pokud máte u sebe v databázi někoho podobného, rád bych se přidal k hromadné stížnosti či žalobě, aby to mělo jistou váhu a pomohlo i ostatním tento nešvar podvodného jednání Britexu napravit, na ČOI jsem stížnost zaregistroval
|
Tweet |
Prodejce, případně servis by měl v písemném zamítnutí reklamace i zdůvodnt, jak případný zásah do telefonu souvisí s vadou, která se na něm vyskytuje. V případě, že vada, která se na telefonu nachází nesouvisí s tím, že by bylo zasaženo do telefonu, nelze jí oprávněne odůvodnit zamítnutí reklamace.
V záručních podmínkách nemůže prodejce jakkoli omezovat práva kupujícího z odpovědnosti za vady výrobku. Taková ustanovení jsou neplatná.
Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.