Společnost


BRITEX - CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2358Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2014, před 11 lety

Jaroslav Švec

Znění stížnosti

Můj nový mobilní telefon iPhone mi tak trochu zlobil s připojením na Wifi a tak jsem jej ještě před ukončením záruky zareklamoval, jen že to byla chyba, opravce Britex (bohužel jediný smluvný opravce pro mobilní operátory) mi jej neopravil a vyřešil to výměnou za údajně nový kus (bez orig.zabalení, bez folie, bez jakékoli pečetě novoty) a tento se mi již během prvního měsíce neustále vypínal a dobíjení bylo problematické až vypadl úplně, pochopitelně jsem jej reklamoval a to už neřešili výměnou, ale mi jej vrátili s neuznanou reklamací, že jsem si neodborným zásahem sám znehodnotil a tudíž porušil reklamační podmínky, já jej pochopitelně pouze zapojoval do nabíječky jako ten můj první původní, který byl skutečně nový a který jsem neměl reklamovat a měl bych jej dodnes, nyní nemám žádný, obrátil jsem se na SOS a ti s mimosodním řešením neuspěli, soudní znalec mi potvrdil že se to těžko obhájí.......není na mobilu ani škrábeneček, ale jsem bezradný........na internetových diskuzích nejsem jediný s podobným problémem, poraďte mi jak dále, děkuji, švec


Produkt

iPhone 4S


Požadované řešení

pokud máte u sebe v databázi někoho podobného, rád bych se přidal k hromadné stížnosti či žalobě, aby to mělo jistou váhu a pomohlo i ostatním tento nešvar podvodného jednání Britexu napravit, na ČOI jsem stížnost zaregistroval


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2014 08:29, před 11 lety

Prodejce, případně servis by měl v písemném zamítnutí reklamace i zdůvodnt, jak případný zásah do telefonu souvisí s vadou, která se na něm vyskytuje. V případě, že vada, která se na telefonu nachází nesouvisí s tím, že by bylo zasaženo do telefonu, nelze jí oprávněne odůvodnit zamítnutí reklamace.
V záručních podmínkách nemůže prodejce jakkoli omezovat práva kupujícího z odpovědnosti za vady výrobku. Taková ustanovení jsou neplatná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 15:15, před 10 lety

Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.