Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
taky jsem z těch, kteří naletěli seznamce be2. Už týden se snažím zrušit členství přesně podle popisu na jejich stránkách, ale nikdo mi neodpovídá. Platbu za minulé čtvrtletí nevymáhám, je pravda, že jsem souhlasila s obchodními podmínkami, ale další už jim nedám.
E-maily s výpovědí si nechávám uložené, tudíž můžu prokázat, že jsem se snažila své členství zrušit před dalším zúčtovacím obdobím. Když tedy pozastavím další platbu, může z toho být problém?
Děkuji
Helena Vyvialová
Chci zrušit své členství, aby mi nemohli nadále strhávat peníze z účtu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: M73VOP69
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Ano, právě dnes mě kontaktovalo zákaznické centrum s tím, že mé členství bude ukončeno 12.6.2018.
To znamená, že mi stejně zase strhnete peníze, protože další zúčtovací období u mé registrace bude 3.6.2018
Takže i přesto, že jsem vypověděla smlouvu ve vámi uvedené lhůtě, budu muset další období zaplatit?
Vyvialová
ID: M73VOP69
Dobrý den,
nikoliv, jelikož další zúčtovací období u Vaší registrace by bylo k datu: 12/06/2018 (poslední úhrada proběhla ke dni: 12/03/2018 na 3 měsíce platnosti Prémiového člesntví),
děkujeme Vám.
Hodnocení: