Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23587Nedoručování zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2018, před 7 lety

Martin Beneš

Znění stížnosti

Dobrý den,
jmenuji se Martin Beneš a mám problém s doručováním zásilek. Již několik měsíců, přesně to nevím, mi nepřišla žádná pošta. Mám zřízen odnos na poštu 43004 Chomutov a od paní vedoucí z DEPA Chomutov potvrzeno, že je platný. Podal jsem si již stížnost právě i na DEPO Chomutov, kde jak jsem se dozvěděl pracují doručovatelé, kteří mají mou oblast na starost. Paní vedoucí mě ujistila, že ikdyž je pan doručovatel nový, o mně ví. Bohužel vím také naprosto jistě, že mi z mého bývalého zaměstnání dne 20.4.2018 a posléze 6.5.2018 byly odeslány dopisy, které mi ovšem na poštu 43004 nepřišly,jako žádné jiné. Mám také objednané a zaplacené zboží, které mi má přijít na poštu, obávám se, že jsem tímto přišel o spoustu dopisů, balíků?! Prosím o prošetření mého požadavku.


Produkt

Žádná pošta


Požadované řešení

Běžné doručování všech zásilek, zjištění od kdy služba nefunguje a co všechno bylo vráceno zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2018 12:51, před 7 lety

Pokud není sjednaná služba řádně poskytována, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.