Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jmenuji se Martin Beneš a mám problém s doručováním zásilek. Již několik měsíců, přesně to nevím, mi nepřišla žádná pošta. Mám zřízen odnos na poštu 43004 Chomutov a od paní vedoucí z DEPA Chomutov potvrzeno, že je platný. Podal jsem si již stížnost právě i na DEPO Chomutov, kde jak jsem se dozvěděl pracují doručovatelé, kteří mají mou oblast na starost. Paní vedoucí mě ujistila, že ikdyž je pan doručovatel nový, o mně ví. Bohužel vím také naprosto jistě, že mi z mého bývalého zaměstnání dne 20.4.2018 a posléze 6.5.2018 byly odeslány dopisy, které mi ovšem na poštu 43004 nepřišly,jako žádné jiné. Mám také objednané a zaplacené zboží, které mi má přijít na poštu, obávám se, že jsem tímto přišel o spoustu dopisů, balíků?! Prosím o prošetření mého požadavku.
Žádná pošta
Běžné doručování všech zásilek, zjištění od kdy služba nefunguje a co všechno bylo vráceno zpět.
|
Tweet |
Pokud není sjednaná služba řádně poskytována, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman