Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#2359Ukončení smlouvy významného zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2014, před 11 lety

Lenka Sudolská

Znění stížnosti

Dobrý den,

s T-Mobile mám uzavřenou SVZ na dobu určitou. Nastavené minimální plnění je však pro mne nyní příliš vysoké, proto jsem T-Mobile požádala o nastavení lepších podmínek, nebo smlouvu předčasně vypovím. V reakci na tento požadavek mi obchodní zástupce sdělil že smlouvu je možné vypovědět jedině s doplacením všech minimálních plnění zbývajících do konce smlouvy (nikoli pouze 20%). Novela zákona o elektronických komunikacích a související změna všeobecných podmínek se prý na tento druh smlouvy nevztahuje.


Požadované řešení

Prosím o vyjádření, zda je toto tvrzení lživé, nebo zda má oporu v zákoně. V případě, že se jedná o lživou informaci, existují způsoby, jak daného obchodního zástupce potrestat za záměrné uvedení v omyl?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2014 13:32, před 11 lety

V § 63 odst. 1 písm. p) zákona o elektronických komunikacích není žádná výjimka stanovena. Celé ustanovení zní následovně: Ve smlouvě o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací nebo připojení k veřejné komunikační síti musí být srozumitelným, úplným a snadno přístupným způsobem uvedena vždy výše úhrady v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, výpovědí ze strany účastníka nebo podnikatele nebo dohodou obou smluvních stran, přičemž výše úhrady nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.
V tomto případě doporučujeme obrátit se na Český telekomunikační úřad. Pokud probíhala komunikace telefonicky a nelze její obsah prokázat, doporučujeme ještě před podáním ČTÚ požadavek u společnosti uplatnit písemně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 09:24, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.