Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem imitace parfemu na dobirku. Tyto ale vubec neodpovidaji svou vuni zmnovanym znackam. Jsou az tak zvlastni, ze neodpovidaji snad zadnym bezne prodavanym vuni, ktere sr bezne v imitacich prodavaji. Vim ze zkusenosti vlastni a bohate. Zadala jsem vraceni zbozi ve 14 denni lhute poslednim dnem teto lhuty, protoze jsem byla mimo CR a zasilku mi prevzali nevedomky sousedi hned den pote co jsem odjela tj 27.4.2018, ale prisel mi email, ze vraceni neakceptuji, kopie emailu: 13.5.
Dobrý večer!
To jsou naše flakony (foto v příloze).
Všechno je napsáno v podmínkách. Prosím, přečtěte je. Já jsem také tady pro všechny dotazy před objednáváním. Pod každým obrázkem píše, že jsou parfémy v univerzálních flakonech a v podmínkách je to také vysvětleno.
My spolupracujeme s různými trhy a všechny podmínky jsou na facebook stránce a v internetovém obchodě je všechno napsáno: http://bit.ly/2yyRfCJ
Parfémy jsou v našem obalu a každá lahvička má své číslo, abyste prostřednictvím vyhledávače v našem webshopu mohla zkontrolovat, který je to parfém. Také Vám posílám seznam s čísly a s názvy parfémů, tam to také můžete zkontrolovat (v příloze).
Vůně je originální a parfémy se vyrábí v Miláně, obsahují 16 až 18% éterických olejů. Základní nóty parfému se uvolňují o něco později, ale vonné látky jsou stejné. Takže, parfém stačí trochu nechat na kůži. Na oblečení je ho cítit celý den. Vůně je stejná a trvanlivá.
Na stránce/v obchodě píše, že jsou parfémy v univerzálních obalech a flakonech (modrý text na začátku v našem webshopu). Také je to napsáno v podmínkách:
"tyto značky produktů parfumerie zde uvedeny jsou vloženy pouze pro srovnávací účely. Tyto značky patří jejich majitelům, my nejsme distributoři takových ochranných známek a nevlastníme licence. Všechny naše vůně mají uvedeno číslo na obalu, byly zkušeně vytvořeny kombinací vůní olfaktorických rodin také používaných pro známé produkty na trhu a byly jimi inspirovány."
Bohužel, návrat není možný. To je napsáno ve webshopu také, je to podle zákona: "v souladu s článkem § 1837 zákona (č. 89/2012 Sb.) o ochraně spotřebitele je vylučováno právo na vrácení zboží (parfémy/kosmetika) v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit."
Dala jsem Vám správné informace a větší vliv nemám. Ráda bych pomohla, kdyby to bylo možné, ale není. Návrat není možný, bylo tam upozornění. Balíky neakceptují zpět. Mně je líto, pravidla jsou taková a neurčuji je.
Žádný vliv po objednávání nemám, parfémy také nevyrábím, jenom jsem kontakt pro český trh dřív než objednáváte. Výjimky nejsou možné, všechno psalo před objednáváním. To jsou všechny informace.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem,
Lucie Horvatová
Na to jsem jim napsala:Ja jsem ale z obalu nic nevyndala, balicek je tim padem stale hygienicky a zpusobily k vraceni. S obalem problem nemam a vim, ze je v jinem nez originalnim flakonu. Jen chci zbozi vratit v zakobem stanovene 14ti denni lhute. Neporusene, v puvodnim obalu. Prosim info na jakou adresu poslat atd.
Odpoved:
Dobrý den!
Všechno v předchozím e-mailu platí. Balíky vůbec neakceptujou zpět, návrat není možný.
Mně je líto, taková jsou pravidla.
Nasledoval dalsi email:
Nebo mi prosím pošlete foto obalu / balíku jako důkaz a zeptám se na to své vedoucí.
Bohuzel to jsem zjistila, ze uz uplynula ta 14 denni lhuta, nepocitala jsem totiz vikendy mylne. Takze jsem jim odepsala, ze ted uz bohuzel lhuta pro vraceni uplynula a uz neodepsali. Takze jina moznost jak dostat 1.200,- Kc zpet me napada reklamace, ale vzhledem k tomu, ze je to evidentne pochybny eshop (neni uveden kontakt, IC, obchodni podminky nejsou a dodani odkazuje na nejakou ameriku, plus to je hned informuji, ze zpet neprijmaji a platba mozna jen hotove...+ lamana cestina z prekladace) hadam, ze nebudou chtit reklamaci vyridit k me spokojwnosti jako vraceni a budou se cukat. Navic ani nevim kam to poslat zpet. Na balickz je naka adresa v praze. Tak nevim jak dal.
Eshop informuje, ze neprijma zpet z pravidel ktera se na parfemy nevztahuji a tak klame spotrebitele
Zadam vraceni penez, uznanim reklamace ve lhute 6 mesicu na zaklade toho, ze zbozi neodpovida sjednane podobe.
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.
Pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet, telefon, atd.), má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Pokud již uplynula výše uvedená lhůta pro odstoupení bez udání důvodu, je možné odstoupit od smlouvy pro podstatné porušení kupní smlouvy. Prodávající při prodeji zboží odpovídá kupujícímu za jakost při převzetí. Věc musí mít mimo jiné vlastnosti, které si strany ujednaly a musí se hodit k účelu, který prodávající uvádí nebo ke kterému se obvykle používá. Věc musí také odpovídat jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze a vyhovovat požadavkům právních předpisů. Byl-li dodán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku.
Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitelka s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.