Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23596Doporučený balík předán jiné osobě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 24 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2018, před 7 lety

Anna Viskotová

Znění stížnosti

Posílala jsem doporučený balíček, paní na adrese už nepracovala a poštovní doručovatelka v Jabloné nad Orlicí 56164 předala a nechala podepsat jinou osobou než byla uvedena na adrese. V průběhu jsem zavolala na pobočku a jiná doručovatelka mi sdělila ,že balíček pošlou na adresu novou,ale nevěděla ,že balíček doručovatelka předala neznámé osobě.Paní doručovatelka se po mém telefonátu vrátila pro balíček kde ho dala neznámé paní,ale balík byl otevřen tak si ho nevzala zpátky.Když jsme to začali řešit tak nakonec balíček paní které nepatřil předá adresátce,ale kdo uhradí poštovné za poslání balíčku,když ho pošta doručila cizímu člověku a balík nevrátila odesílalteli ,když se tam adresát nezdržuje.


Produkt

RR199575059Cz


Požadované řešení

Zaplatit poštovné za balíček adresátce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2018 11:39, před 7 lety

Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.