Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamace se týká cca měsíc starého šperku,byla zamítnuta a já s tím nesouhlasím,protože je prokazatelně chyba na straně prodejce.
Reklamaci jsem nepřevzala a poslala znovu na posouzení a oni mi obratem druhý den volali,že byla opět zamítnuta.n
neuznaná reklamace
výměna zboží,nebo oprava.
|
Tweet |
V případě, že kupující nesouhlasí s odůvodněním zamítnutí reklamace, má možnost nechat výrobek posoudit nezávislým odborníkem - soudním znalcem, který by povahu vady vyhodnotil a sepsal k tomu vyjádření. V případě, že by dával za pravdu kupujícímu, měl by kupující nárok i na proplacení nákladů na pořízení znaleckého posudku.
Společnost Swarovski Bohemia spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.